مأموران پلیس فدرال آمریکا موسوم به «اف‌بی‌آی»، به تازگی در جریان فساد اخلاقی «دیوید پترائوس»...

مأموران پلیس فدرال آمریکا موسوم به «اف‌بی‌آی»، به تازگی در جریان فساد اخلاقی «دیوید پترائوس» رئیس‌ سیا به سرنخ‌های جدیدی دست پیدا کردند که نشان می‌دهد، ژنرال «جان آلن» فرمانده نیروهای ناتو در افغانستان با «جیل کلی» خانم متأهلی در ایالت فلوریدا که به فاش شدن رسوایی پترائوس کمک کرده بود، «ایمیل‌های نامناسب» و غیراخلاقی رد و بدل می‌کردند.
اف‌بی‌آی، پنتاگون را در جریان این مسئله قرار داد و وزارت دفاع آمریکا بازجویی‌های خود در خصوص این پرونده را آغاز کرد و «باراک اوباما» نیز اعلام کرد تا مشخص شدن نتیجه این تحقیقات، نامزدی آلن به عنوان فرمانده نیروهای ناتو در اروپا به حالت تعلیق در‌می‌آید.
در حالیکه پنتاگون می گوید 20 تا 30 هزار مدرک از ژنرال آلن پیدا کرده است که در آنها امکان پیدا کردن ایمیل‌هایی نامناسب بین ژنرال آلن و کلی وجود دارد، کارنی می‌گوید: رئیس جمهوری آمریکا برای ژنرال الن و خدماتش به کشور و افغانستان ارزش قائل است. رئیس جمهوری طبق تقاضای وزیر دفاع، نامزدی ژنرال آلن به عنوان فرمانده نیروهای ناتو در اروپا را فعلا متوقف کرده تا تحقیقات وزارت دفاع درباره او به پایان برسد.



بر اساس این گزارش،‌ژنرال آلن ارتکاب هر گونه عمل نادرستی را تکذیب می‌کند.
این جنجال در دولت اوباما از زمانی به وجود آمد که جیل کلی به دلیل دریافت ایمیل‌های تهدید‌آمیز از جانب «پائولا برادول» به اف‌بی‌آی شکایت کرد و پلیس فدرال آمریکا پس از بررسی ایمیل‌های برادول به رابطه پنهانی این زن 40 ساله متأهل با پترائوس پی برد و پترائوس مجبور شد روز جمعه هفته گذشته از سمت خود به عنوان رئیس سیا استعفا کند.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که قرار بود جان آلن روز پنجشنبه در جلسه‌ای در سنا برای پذیرفتن پست فرماندهی کل نیروهای ناتو در اروپا شرکت کند اما به دستور «لئون پانتا»، وزیر دفاع آمریکا این انتصاب فعلا به تعلیق درآمده است.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: shafaf.ir
 
مطالب جالب دیگر:
تصاویری جالب از گریه کردن ناخودآگاه خبرنگار زن bbc هنگام شنیدن اذان!!
مامورانی که لباس زنانه و کفش پاشنه بلند می‌پوشند تا متجاوزان به زنان را در شب دستگیر کنند!!
طلاق‌های عجیب و خنده‌دار ایرانی