بریتنی اسپیرز ۳۱ ساله با دوست پسر جدید خود دیوید لاکادو قرار میگذارد، دقیقا ۹ ماه پس از جدایی از نامزد سابقش جیسون تراویک. به هر حال به نظر می رسد او از قبل خوشحالتر است!
بریتنی اسپیرز ۳۱ ساله با دوست پسر جدید خود دیوید لاکادو قرار میگذارد، دقیقا ۹ ماه پس از جدایی از نامزد سابقش جیسون تراویک. به هر حال به نظر می رسد او از قبل خوشحالتر است! او همچنین برای داشتن فرزندان بیشتر اعلام امادگی کرده است و گفته دوست دارد در آینده فرزندان بیشتری داشته باشد. بریتنی در یکی از مصاحبه های خود در برنامه سرگرمی در تلوزیون گفته بود که چرا اینگونه عاشق دیوید است:
” من عاشق شدم! من دوست دارم این واقعیت را بگویم که او (دیوید) بسیار خیره کننده است او یک انسان ساده و بی شیله پیله است! من او را میپرستم او پرشور و واقعا شوخ و خوش خنده است و این واقعیت است که پرشوری و سر مستی او به من تسری پیدا کرده است.”



به نظر می رسد او الهام بخش خلاقیت و احساس بریتنی در آلبوم جدیدش بوده است. بریتنی چنین می گوید که او از نظر قلبی و روحی کمک و یاری کرده است. او به اینکه دوست دارد از دیوید نیز بچه دار شود را کتمان نکرد اما گفت که فکر نمی کند بخواهد بار دیگر ازدواج کند! با توجه به عشق و علاقه ای که بین آنها شکل گرفته به نظر باید بزودی شاهد ازدواج آنها باشیم و منتظر خوردن زنگ عروسی آنها باشیم! بریتنی و دیوید خود را از طریق دوستان مشترک پیدا کرده بودن و با هم آشنا شده بودند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: tehran98.com

مطالب جالب دیگر:
درآمد جدید زنان زیبا و معروف از طریق اهدای تخمک! + عکس
باز هم حرکت شگفت انگیز لیدی گاگا جنجالی شد! + عکس
عکس جدید و تازه منتشر شده از فرزند روناک یونسی و همسرش
ورزش کردن دشوار زن باردار امریکایی سوژه شد!! + عکس