تراشيدن سبيل معین، خواننده معروف ايراني مقيم خارج، در فضاي مجازي بازتاب گسترده‌اي پيدا كرده است كه در نوع خود جالب توجه به نظر مي‌رسد!
تراشيدن سبيل معین، خواننده معروف ايراني مقيم خارج، در فضاي مجازي بازتاب گسترده‌اي پيدا كرده است كه در نوع خود جالب توجه به نظر مي‌رسد!
رضا معين اصفهاني (معين) يكي از خوانندگان باسابقه قبل و پس از انقلاب كه سابقه فعاليت هنري بالغ بر 40 ساله دارد، اخيرا آلبوم جديد خود به نام «تركم نكن» را در حالي روانه بازار كرده كه سبيل خود را پس از حدود 40 سال تراشيده و با شمايلي جديد ترانه‌هاي خود را خوانده است! گفتني اينكه، دو سال قبل و در پي بازگشت حبيب (محبيان) يكي ديگر از خوانندگان معروف مقيم خارج به ايران، شايعاتي مبني بر بازگشت دائم يا موقت معين به ايران هم در رسانه‌هاي داخلي منتشر شد كه البته رنگ واقعيت به خود نگرفت و خود او بعدا گفت به دليل برخي مسائل، سفرش به ايران منتفي شده است. در دو عكس زير شمايل بي سبيل اين خواننده معروف را كه بين كاربران فضاي مجازي بازتاب گسترده يافته را ملاحظه مي‌كنيد:



...فقط در پیج معین در فیسبوک چندين هزار کامنت پای عکسهاي بي‌سبيل! او خورده كه عمدتا به دنبال سبیل او گشته‌اند و كاربران اصولا از ترانه‌هاي جديد او بي خيال شده و فقط به سبيل نداشته او پرداخته‌اند! بعضی کامنت‌ها را در دو تصوير زير ملاحظه مي‌كنيد كه برای مزاح بد نیست ...! ضمنا اگر فیس‌بوکی هستید می‌توانید به پیج معین رفته و کامنت‌های بي‌شمار درباره‌ی سبیل تراشيده او را بخوانید و ....!



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: caffecinema.com

مطالب جالب دیگر:
بازیگر زن ایرانی که با گذشت سالها اصلا پیر نشده است!! + عکس
عکس های بدون آرایش بازیگر هالیوودی اما تورمن!
زنی که روزی 4ساعت آرایش می کند تا شبیه...! + عکس
آشنایی با کم هزینه ترین لذت های دنیا