کمند امیرسلیمانی در بخشی از گفتگوی خود با ویتامین ۳ اظهار کرد: قرار است دیگر در ایران بمانم و بیشتر کار کنم بنابراین برای زندگی به دوبی برنمی‌گردم. اما اکنون همسر و پسرم آنجا هستند...
برنامه «ویتامین۳» که از آغاز هفته سری جدید خود را با اجرای سیدعلی ضیاء آغاز کرده است، روز گذشته میزبان کمند و سپند امیرسلیمانی بود که آلودگی هوا پدرشان بازیگر پیشکسوت سعید امیرسلیمانی را راهی بیمارستان کرده است. آنها انتقاداتی در این خصوص داشتند و به این نکته اشاره کردند که ضربان قلب پدر به ۲۵ در دقیقه رسیده بوده است.
کمند امیرسلیمانی در بخشی از گفتگوی خود با ویتامین ۳ اظهار کرد: قرار است دیگر در ایران بمانم و بیشتر کار کنم بنابراین برای زندگی به دوبی برنمی‌گردم. اما اکنون همسر و پسرم آنجا هستند.
سپند نیز تصریح کرد: متاسفانه تهیه کننده‌ها پول ما را نمی‌دهند. ما هنوز مستأجر هستیم و با این اوضاع بد مالی و اجبار برای جابجایی محل زندگی،‌ شرایط بچه دار شدن هم سخت شده است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: مقصر همه اتفاقات ما هستیم. مقصر کم آبی ماییم چون ما آب مصرف می‌کنیم. اگر گاز کم است تقصیر ما است و هوا هم اگر ما نباشیم خوب می‌شود!



در ادامه عکسی از دوران کودکی کمند با لیلا حاتمی نشان داده شد و او تأکید کرد لیلا حاتمی دوست خوب او است و شکر خدا در زمینه‌های مختلف موفق است.
وی افزود: خوشحالم مردم هنوز "پدرسالار" را به خاطر دارند و حتی مرا به اسم آذر می شناسند. این سریال ۲۰ سال پیش پخش شد اما مردم طوری برخورد می‌کنند انگار سال گذشته آن را دیده‌اند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: rouzegareno.ir

مطالب جالب دیگر:
عکس شبنم قلی خانی در کنار خواهر و خواهرزاده اش
زن 42ساله قوی ترین زن جهان! + عکس
چهره متفاوت نگار فروزنده پس از جراحی زیبایی مجددش!! + عکس
وقتی جنیفر لوپز 44ساله شبیه دختران 20 ساله می شود!! + عکس