چند نکته جالب که هیچگاه درمورد گلدن گلوب نمی دانستید!!
چند نکته جالب که هیچگاه درمورد مراسم گلدن گلوب نمی دانستید!!
سال گذشته بود که جودی فاستر بخاطر تولد 50سالگی اش در مراسم گلدن گلوب از او تقدیر شد ؛ در آن مراسم جودی فاستر صحبت های متفاوتی انجام داد و باعث شکه شدن حاضرین و بینندگان شد. یکی از افراد پشت صحنه مراسم اعلام کرد که فاستر نوشته های خود را برای سخنرانی اماده کرده بود اما در بعضی از لحظات او حرف هایی زد که برنامه ریزی نشده بود که شاید مهمترین مسئله اعلام این موضوع بود که وی تمایلات همجنسگرانه دارد!



گاهی اوقات ستاره ها برای زمانی که قصد دارند صحبت کنند از ما درخواست میکنند که در زمان سخنرانی شان سایز نوشته ها را ( در وسیله مخصوص ناطق تلویزیون که می تواند نوشته هایش را در آن ببیند)  بزرگ و درشت کنیم چرا که غرور این ستاره ها که اکثرا سن شان بالا رفته است اجازه نمیدهد که از عینک شان برای خواندن راحت تر متون استفاده کنند

جک نیکلسون یک شخص فوق العادست که هیچ نوع حسادتی در وجودش وجود ندارد! دست اندرکاران مراسم می گویند که وقتی کسی برنده می شود حتی با این وجود که ممکن است رغیب جک نیکلسون باشد, جک خیلی خوب و با روی خوش با کسی که برنده شده برخورد کرده و از هر لحظه مراسم واقعا لذت می برد.



شاید شما فکر کنید که همه چیز را به شما نشان میدهیم اما واحد سانسور ما, مجبور است بعضی از صحنه ها را سانسور کرده تا از چشم همگان دور بماند!

جالب ترین صحنه ماندگار از نگاه دست اندرکاران مراسم مربوط به زمانی است که ving rhames در سال 1998 برنده جایزه شد و واقعا میشد خوشحالی را در وجود او مشاهده کرد اما او جایزه اش را به همبازیش در فیلم یعنی jack lemmon  اهدا کرد.

یکی از شگفت انگیزترین صحنه ها که مطمئنا مردم همیشه در یاد خواهند داشت زمانی است که براد پیت پس از برنده شدن اعلام کرده باید از Kaopectate  تشکر کنم!! (Kaopectate دارویی است برای درمان سوهاضمه و اسهال!)

تهیه و تدوین: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

مطالب جالب دیگر:
دختری با دو چهره که چشمان ما را فریب می دهد! + عکس
تولید جوراب هوشمند !! + عکس
خاطره زیبا و خواندنی بهاره رهنما!!
ازدواج عجیب یک زن با یک پل بخاطر عشق زیاد!! + عکس