در این روزها که تولید محصولات مشابه به اوج خود رسیده, شرکت های تولید کننده رقابت سختی دارند تا بتوانند محصولات خود را با یک تبلیغ درست و مناسب به مشتریان معرفی کرده و آنها را وادار به خرید محصول مورد نظر بکنند...
در این روزها که تولید محصولات مشابه به اوج خود رسیده, شرکت های تولید کننده رقابت سختی دارند تا بتوانند محصولات خود را با یک تبلیغ درست و مناسب به مشتریان معرفی کرده و آنها را وادار به خرید محصول مورد نظر بکنند.
شاید یکی از ابتکارات جالب درمورد نحوه تبلیغ کردن محصول به شکل غیر مستقیم اتفاقی بود که در اسکار امسال رخ داد.

الن مجری معروف ناگهان با اخرین مدل گوشی سامسونگ به میان جمع امد و شروع کرد به عکس گرفتن با حضار و در همان حال انها را در شبکه اجتماعی خودش قرارداد.
همچنین این مراسم که بصورت زنده پخش میشد این تصاویر را نشان میداد و چه تبلیغی بهتر از این که میلیون ها نفر محصول شما را علاوه بر اینکه برروی تلویزیون خود میبینند, در دستان یکی از سرشناس ترین مجریان جهان نیز ببینند!

این کار چقدر باعث ایجاد حس اعتماد در بینندگان می شود وقتی که میبینند شخص مورد علاقه شان که بسیار معروف و پولدار است گوشی سامسونگ دارد!!؟



اما ایده این کار از کجا آمده است؟
درواقع وقتی اجرا مراسم اسکار به خانم الن واگذار شد او شروع به برنامه ریزی برای اجرای متفاوت برنامه کرد و یکی از همین بخش های متفاوت عکس گرفتن با حضار بود. وقتی او این پیشنهاد را به مسئولین برنامه اسکار داد آنها نیز از این پیشنهاد متفاوت نهایت استفاده را برده و با شرکت های مختلف تولید کننده موبایل تماس برقرار کرده و در نهایت شرکت سامسونگ با هزینه ای در حدود 20 میلیون دلار موفق به برنده شدن این موقعیت استثنایی شد.

به هرحال با اینکه گفته می شود اقدام الن در حین اجرای مراسم برای گرفتن عکس با حاضرین یک برنامه غیر پیشبینی شده بود, اما درحقیقت تمام این اتفاقات یک برنامه برنامه ریزی شده بود که سود قابل توجهی هم به مسئولین برگزاری مراسم رساند.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

مطالب جالب دیگر:
3 عکس متفاوت از چهره نیوشا ضیغمی
دختری که پاهایش شبیه دست هستند!! + عکس
بچه پنگوئنی که فکر می کند یک عروسک مادرش است!! + عکس
2 عکس از نفیسه روشن به همراه همسرش!
شگفتی پزشکان از مردی که 25سال است فقط پیتزا می خورد!! + عکس