کفش پاشنه بلند خانم خواننده ماریا کری نزدیک بود او را زمین بزند!
ماریا کری این روزها معشوق تازه ای برای خود پیدا کرده است که یکی از ثروتمندترین مردان استرالیا می باشد. با ما همراه شوید تا بیشتر از ارتباط ماریا کری و معشوق جدیدش آگاه شوید!

عکس ماریا کری

ماریا کری mariah carey خواننده سرشناس آمریکایی پس از جدایی از همسرش, این روز ها با یک تاجر ثروتمند استرالیایی آشنا شده است.

ماریا کری مدتی است که با جیمز پاکر James Packe که یکی از ثروتمندترین مردان استرالیاست ارتباط عاشقانه ای برقرار کرده است!

این خواننده 45 ساله همراه با تاجر 47 ساله به اسپانیا سفر کرده و از جزایر کشور اسپانیا دیدن می کنند.


ماریا کری و جیمز پاکر

ماریا کری و جیمز پاکر


در یکی از سفرهای این زوج به ساحل فرمنترا  Formentera  زمانی که جیمز پاکر در قایق گرانقیمتش در انتظار ماریا کری بود, اتفاق جالبی رخ داد.

ماریا کری بخاطر پوشیدن کفش پاشنه بلند, در زمانی که قصد داشت از پله ها پایین رفته و سوار قایق شود, تعادل خود را از دست داد اما به کمک محافظان خود توانست تعادل خود را حفظ کند!


پاشنه کفش ماریا کری

پاشنه کفش ماریا کری


لحظه ای که نزدیک بود ماریا کری زمین بخورد

لحظه ای که نزدیک بود ماریا کری زمین بخورد


خونسردی جیمز پاکر در قایق

خونسردی جیمز پاکر در قایق


نکته عجیب این اتفاق این است که در زمانی که این حادثه برای ماریا درحال رخ دادن بود, جیمز پاکر در قایقش با خونسردی خاصی نشسته بود و هیچ عکس العملی نشان نداد که در عکس های منتشر شده کاملا مشخص است!

باید منتظر ماند و دید که این رابطه چقدر ماندگار خواهد بود! البته خبرهایی نیز درمورد احتمال نامزد کردن این زوج به گوش می رسد!


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ