حاشیه های ازدواج دختر تام کروز و نیکول کیدمن بدون اجازه نیکول!
دختر تام کروز و نیکول کیدمن در حالی به تازگی خانه بخت رفته که حواشی بزرگ مراسم ازدواجش صدای منتقدان حقوق خانواده را هم در آورده است.

ازدواج دختر تام کروز و نیکول کیدمن

ازدواج ایزابلا دختر تام کروز و نیکول کیدمن این روزها حرف و حدیث های فراوانی را به همراه داشته است. کسی به طور قطع اعلام نکرده که آیا تام کروز در مراسم بوده یا خیر اما قطعا نیکول کیدمن، در عروسی دخترش شرکت نکرده و نه تنها حضور نداشته که اصلا خبر هم نداشته و قرار هم نبوده که خبر داشته باشد.

گزارش هایی مبنی بر این هم هست که حتی تام کروز هم نباید حضور پیدا می کرده اما در نهایت باز هم ساینتولوژی کار خودش را کرده, مراسم ازدواج ایزابلا و همسرش مکس پارکر به گزارش منابع موثق یکی دیگر از برنامه هایی بوده که کلیسای ساینتولوژی آن را برگزار کرده است.


ایزابلا نمی خواسته تام کروز و نیکول کیدمن در مراسمش حضور پیدا کنند اما شنیده می شود تام کروز حضور داشته. اما هنوز تایید رسمی بر این خبر وجود ندارد. گفته می شود کروز در واقع حضور خودش را خریداری کرده چرا که هزینه هتل لوکس برگزاری مراسم را داده و البته از آنجایی که این مراسم تحت نظر ساینتولوژی برگزار می شده حضور بزرگ ترین چهره این آیین خود ساخته باید در مراسم می‌بود.


ایزابلا دختر خوانده نیکول کیدمن و تام کروز

ایزابلا دختر خوانده نیکول کیدمن و تام کروز

 

ایزابلا و برادرش کانر در سال 1990 توسط تام کروز و نیکول کیدمن به فرزند خواندگی پذیرفته شدند. آنها بعد از طلاق پدر و مادرشان و خروج نیکول کیدمن از کلیسای ساینتولوژی همراه پدرشان و تابع این کلیسا باقی ماندند. گفته می شود به دلیل خروج نیکول کیدمن از کلیسای ساینتولوژی، وی حتی اگر می خواست هم نمی توانست در عروسی دخترش شرکت کند چون حضور وی در این مراسم ممنوع بوده است.

عده‌ای از مدافعان حقوق خانواده در اقدامی جالب توجه به این ازدواج انتقادات شدیدی در فضای مجازی داشته اند و آن را نمونه ای از یک عمل نامناسب می دانند. مهم ترین مسئله ای که این گروه عنوان می کنند به همین عدم حضور پدر و مادر در ازدواج هایی به این صورت بر می‌گردد. آنها حضور نیکول کیدمن در مراسم را حق طبیعی وی می‌دانند و عدم اطلاع وی از مراسم عروسی دخترش را غیر قابل بخشش توصیف می کنند.

 

** ساینتولوژی:

ساینتولوژی (به انگلیسی: Scientology) یا مکتب علم گرایی, به معنای اعتقاد به لزوم محوریت علوم تجربی و روش تجربی در همه شئون زندگی است.

ساینتولوژی این عقیده را تقویت می‌نماید که انسان‌ها ارواحی فناناپذیرند که اتصال با اصل خود را گم کرده‌اند. در این راستا انسان می‌بایست با هوشیاری کامل تمامی تجربه‌های تلخ زندگی خود را مرور کرده و به یاد آورد تا از آن‌ها گذر کرده به سرچشمهٔ حیاتی خود نزدیک تر گردد.


گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tasnimnews.com