مهران مدیری سبیل های سروش صحت را در برنامه تلویزیونی تراشید!! عکس
مهران مدیری در اقدامی عجیب سبیل های سروش صحت را پس از 6 سال در یک برنامه تلویزیونی زد!

زدن سبیل های سروش صحت

مهران مدیری شب گذشته در اقدامی بی سابقه سبیل های شش ساله  سروش صحت را کوتاه کرد. در این برنامه که پیش از آن با تراشیدن مو یکی از تماشاگران شروع شده بود، اینبار بعد از طفره رفتن های سروش صحت در جواب دادن به سوالها مهران مدیری سبیل هایش را به در خواست خودش زد.
این برنامه به کارگردانی مهران مدیری و نویسنگی امیر مهدی ژوله و گروه نویسندگان درایام عید به روی آنتن شبکه نسیم می رود و قرار است، دغدغه و هنجارهای جامعه را به زبان شیرین و نقض بیان کند.

مهران مدیری در شب گذشته با اجرای استنداپ کمدی با موضوع زیر آب زنی،مجموعه تلویزیونی «دورهمی» را به روی آنتن برد و در بخش نمایشی سیامک انصاری با تمام تلاش خود سعی به از پای درآوردن، تظاهرات نادر (امیرمهدی ژوله) به عنوان یک کارگر زحمت کش داشت.

همچنین در برنامه شب گذشته دورهمی میزبان سروش صحت یکی دیگر از کارگردان های طنز مجموعه های تلویزیونی بود که با گفتگو با مهران مدیری نشست ، البته در ادامه این گپ و گفت سروش صحت با طفره رفتن در جواب دادن به سوالات برنامه و نام نبردن بدترین کارگردانی در تلویزیون ایران، بعد از شش سال به درخواست خودش سبیل هایش را مهران مدیری با ماشین زد.


زدن سبیل های سروش صحت

زدن سبیل های سروش صحت

 

در پایان مهران مدیری با تعریفاتی در خصوص انواع زیر آّب زنی در طول تاریخی سیاسی ایران، برنامه را خاتمه داد و گفت: امیدوارم همیشه و همه جا شاد باشید و حالتون همیشه خوب باشد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: yjc.ir