عکس: احسان علیخانی و اتومبیل گرانقیمتش
عکسی از اتومبیل احسان علیخانی مجری 34 ساله کشورمان در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

ماجرای دستمزد احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده سرشناس کشورمان می باشد.

سال گذشته بود که حاشیه های زیادی درباره دستمزد این مجری 34 ساله مطرح شد.

در تیرماه سال نود و چهار گمانه زنی‌هایی راجع به دستمزد پرداختی به احسان علیخانی مطرح شد که خبر می‌داد او مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را برای مجریگری یک‌ماهه ویژه برنامه ماه عسل طلب کرده است. علاوه بر این، مبلغی بالغ بر دویست میلیون تومان را برای حق آورندگی «تهیه کنندگی» دریافت کرده است. وی همچنین در یکی از قسمت‌های این برنامه واکنش تندی به انتقادات اخیر نشان داد و اظهار داشت درآمد فیلم برداری مجالس عروسی از یک تهیه کننده با سابقهٔ تلویزیون بیشتر است.

این مسئله انتقادات زیادی را برانگیخت که چرا باید در شرایطی که بسیاری از مردم عامه ایران با بحران اقتصادی مواجه‌اند و حتی قشر متوسط جامعه با ملاحظات اقتصادی عدیده‌ای رو به رو هستند افرادی این چنین کسب ثروت کنند و حتی در برنامه‌هایی که پیش از این رنگ و بویی دینی به خود گرفته و احساسات مردم را درگیر کرده به دنبال کسب درآمدهای نا متعارف باشند.

احسان علیخانی درنهایت در یکی دیگر از قسمت‌های برنامهٔ ماه عسل در تاریخ ۱۲ تیرماه سال نود و چهار اعلام کرد مبلغ دستمزد وی ۴۵ میلیون تومان می‌باشد. او همچنین اظهار داشت این مبلغ برای یک سال تلاشش به منظور آماده‌سازی و تهیه سوژه و بررسی و فیلمبرداری برای ویژه نامهٔ ماه عسل است.

 

اتومبیل گرانقیمت احسان علیخانی

اتومبیل گرانقیمت احسان علیخانی



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: ویکی پدیا/ parsine.com