خبر سرمربیگری علی دایی، سرمربی سابق تیم ملی كشورمان در باشگاه نیوكاسل انگلیس هر چند در نگاه اول کمی عجیب و غیر قابل باور بود ولی...

انتشار خرید سهام باشگاه نیوكاسل از سوی سیروس محجوب ایرانی مقیم امارات و بحث حضور علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان در راس كادر فنی این تیم كه از سوی خبرگزاری ایلنا منتشر شد، بازتاب بسیار گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت.
خبر سرمربیگری علی دایی، سرمربی سابق تیم ملی كشورمان در باشگاه نیوكاسل انگلیس هر چند در نگاه اول کمی عجیب و غیر قابل باور بود ولی آقای گل جهان در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا آن را تائید كرد و گفت: چندی پیش سیروس محجوب، خبر از خرید سهام این باشگاه انگلیسی داد و در پی آن با من برای سرمربیگری در این تیم مذاكراتی را انجام داد.
دایی گفت: آقای محجوب از دوستان خوب من و یکی از مدیران دلسوز ایرانی بخش خصوصی هستند که علاقه بسیار زیادی به پیشرفت فوتبال ایران دارند و تلاش او برای در اختیار گرفتن باشگاه نیوکاسل ستودنی است و یقینا اگر این اتفاق بیفتد می تواند پل ارتباطی خوبی بین فوتبال پیشرفته دنیا با فوتبال باشگاهی ایران باشد.
دایی در باره پیشنهاد مربیگری خود در نیوکاسل گفت: قرار شد مذاكرات نهایی بنده با آقای محجوب پس از خرید سهام نیوكاسل انجام گیرد بنابراین باید همه چیز را به آینده و پس از خریدن سهام باشگاه توسط این فرد ایرانی موكول كرد.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: fardanews.com
 
مطالب جالب دیگر:
خورشید در حال دزدی از زمین است!
یک کلاغ باعث تعجب دانشمندان شد
نخست وزیری که آرایش می‌کند!!
5دلیلی که باعث می‌شوند از روبات‌ها واقعا ترسید! (+عکس)
دختر 27ساله‌ای که چهره اش شبیه یک پیرزن 80 ساله شده است!!