روزنامه "ال‌پایس" چاپ اسپانیا تصاویری از مهمانی خصوصی نخست‌وزیر ایتالیا به همراه نخست‌وزیر سابق جمهوری چک که یک زن است، منتشر نموده که در آن دختران و زنانی که...

سیلویو برلوسکونی" نخست‌وزیر ایتالیا اعلام کرد از روزنامه اسپانیایی "ال‌پایس" که تصاویر عریان وی به همراه مهمانانش را در مهمانی وی در ویلای خصوصی‌اش منتشر کرده، شکایت خواهد کرد.
روزنامه "ال‌پایس" چاپ اسپانیا تصاویری از مهمانی خصوصی نخست‌وزیر ایتالیا به همراه نخست‌وزیر سابق جمهوری چک که یک زن است، منتشر نموده که در آن دختران و زنانی که مهمان برلوسکونی هستند، در وضعیت‌های غیراخلاقی دیده می‌شوند.
در تمامی‌این تصاویر به جز چهره "برلوسکونی"، چهره باقی میهمانان جهت عدم افشای هویت آن‌ها "شطرنجی" شده است.
 
 
"برلوسکونی" پیش از این در تلاش برای عدم انتشار این تصاویر در کشورش، به دنبال قانونی برای جلوگیری از انتشار آنها به بهانه نقض حریم خصوصی خود بود اما روزنامه اسپانیایی "ال‌پایس"، نسبت به انتشار 5 عکس از مجموعه عکسی که گفته می‌شود تعداد آنها در حدود 700 تصویر است، اقدام نموده است..
 
 
دادستان ایتالیا پس از این درخواست "برلوسکونی"، دستور توقیف تمامی‌تصاویری را که با استفاده از لنزهای قوی، از خارج ویلای وی که تنها یکی از ویلاهایش در جزیره "ساردنی" به حساب می‌آید را صادر کرد.
رسانه‌های ایتالیایی ادعا می‌کنند یکی از میهمانانی که در این تصاویر دیده می‌شود "نومی‌لیتیزیا"، دختر 18 ساله‌ای است که درباره روابط وی با "سیلویو برلوسکونی" 72 ساله، شایعاتی انتشار یافته بود و وی در واکنش به این شایعات، "برلوسکونی" را پدر خود دانسته و او را "پاپی" خطاب کرده بود
روزنامه "تایمز" چاپ لندن نیز در مطلبی آورده است که میهمانان زن ویلای "برلوسکونی" اذعان دارند که "پاپی" نام رمزی است که زنان و دخترانی که ارتباطی ویژه با نخست‌وزیر ایتالیا دارند او را به همین نام خطاب می‌کنند.
روابط "برلوسکونی" با دختران و زنان از زمانی مورد توجه قرار گرفت که "ورونیکا لاریو"، همسر "سیلویو برلوسکونی" که از وی تقاضای طلاق کرده است او را متهم به داشتن رابطه با دختران کم سن و سال کرد.
"برلوسکونی" اتهامات همسرش و سایر اتهامات این چنین را به دفعات رد کرده و گفته است در صورتی که دروغگویی وی ثابت شود استعفا خواهد داد. این درحالی است که وی با خودداری از انتشار این تصاویر، از مشخص شدن واقعیات خودداری کرده بود.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: jahannews.com