یک مدل زن ایتالیایی که به همراه چندین مدل زن دیگر اظهار داشته بود که برای حضور در مهمانی خصوصی و معروف برلوسکونی، نخست‌وزیر ایتالیا مبلغی را دریافت کرده است، در اظهاراتی جدید...

یک مدل زن ایتالیایی که به همراه چندین مدل زن دیگر اظهار داشته بود که برای حضور در مهمانی خصوصی و معروف برلوسکونی، نخست‌وزیر ایتالیا مبلغی را دریافت کرده است، در اظهاراتی جدید پنج‌شنبه هفته گذشته اعلام کرد که وی تصاویری در اختیار دارد که دروغگویی سیلویو برلوسکونی را در مورد متعهد بودن وی به خانواده‌اش نشان می‌دهد.
"پاتریزیا دی‌آداریو" یک مدل سابق ایتالیایی که از سوی برلوسکونی به عنوان بادی‌گارد وی استخدام شده است، تاکید کرد که نوار ویدئویی قابل پیگردی در اختیار دارد که مربوط به دیدار غیراخلاقی نخست وزیر ایتالیا با وی بوده است.
"دی‌اداریو" یادآور شد: من خود این تصاویر را گرفته‌ام تا جایی برای حاشا مبنی بر عدم حضور من در خانه برلوسکونی برای کسی وجود نداشته باشد.
 
 
"ورونیکا لاریو" همسر "برلوسکونی" پس از مطرح شدن حضور نخست‌وزیر ایتالیا در مهمانی تولد دختر 18 ساله‌ای که او نیز مدلی دیگر است، تقاضای جدایی از "برلوسکونی" را مطرح نمود و نخست‌وزیر ایتالیا را به معاشرت با دختران نابالغ و کم سن و سال متهم کرد.
پلیس ایتالیا اعلام کرده است ادعاهای مطرح شده از سوی "دی‌اداریو" را تحت بررسی قرار داده است.
سه زن دیگر نیز ادعا کرده‌اند در قبال دریافت پول در ویلای خصوصی "برلوسکونی" حضور یافته‌اند که اظهارات آنان نیز قابل پیگرد به شمار می‌رود. اما "برلوسکونی" 72 ساله تمامی این اظهارات را کذب دانسته و حتی اعلام کرده است که زنی با نام "دی‌اداریو" را به یاد نمی‌آورد.
گفتنی است روزنامه "ال‌پایس" چاپ اسپانیا چندی پیش تصاویری از مهمانی خصوصی نخست‌وزیر ایتالیا به همراه نخست‌وزیر سابق جمهوری چک که یک زن است، منتشر نموده که در آن دختران و زنانی که مهمان برلوسکونی هستند، در وضعیت‌های غیراخلاقی دیده می‌شوند.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: inn.ir
 
مطالب جالب دیگر:
مردی که بعداز 30سال هنوز چهره همسرش را ندیده است!!
بنای افسانه‌ای! (+عکس)
تصاویر شباهت فرزندان هالیوود‌ی‌های با والدین‌شان!
چرا انساها بعد از مدتی دیگر رشد نمی‌كنند؟!
جالب‌ترین طلاق‌های انجام شده!!
ستاره‌ای که بخاطر فقر، لباس‌های خواهرش را می‌پوشید!!