برخی از این کاربران اینترنتی هم ادعا کردند که می‌توان علت اصلی مرگ یا کشته شدن این خواننده سرشناس آمریکایی را "مسلمان شدن" وی دانست، زیرا...

برخی از کاربران جوان دنیای اینترنت در کشورهای مختلف اسلامی، که علاقه زیادی به "مایکل جکسون" داشتند، طی این دو روز که از مرگ وی می‌گذرد، وبلاگ و صفحات بسیار زیادی در پایگاه‌های مختلف اینترنتی به وجود آورده‌اند. برخی از این کاربران "جکسون" را فردی مسلمان خوانده و خواستار تشییع و تدفین وی بر طبق شریعت اسلامی شدند.
این کاربران اینترنتی می‌گویند در ماه نوامبر سال گذشته میلادی برخی روزنامه‌های انگلیسی با انتشار اخبار، مقالات و گزارشات مختلفی به طور جدی مسلمان بودن "مایکل جکسون" را مطرح کردند. به ویژه اینکه وی در آن زمان به کشور بحرین رفته بود و در این کشور عربی و مسلمان نشین که بیش از 70 % از جمعیت آن را شیعیان تشکیل می‌دهند، زندگی می‌کرد. البته خود "مایکل جکسون" پس از انتشار این گونه اخبار و مقالات در روزنامه‌های انگلیسی آن را به شدت تکذیب کرد.

برخی از این کاربران اینترنتی هم ادعا کردند که می‌توان علت اصلی مرگ یا کشته شدن این خواننده سرشناس آمریکایی را "مسلمان شدن" وی دانست، زیرا بدون شک در صورت درست بودن خبر مسلمان شدن او، به دلیل محبوبیت بسیار زیادش در سراسر جهان، به یکی از مهمترین اخبار جهان تبدیل می‌شد و می‌توانست در مسلمان شدن بسیاری از جوانان غیر مسلمان تأثیر بسزایی بگذارد.
این جوانان علاقمند به "جکسون" که خیلی تمایل دارند او را بر اساس شریعت اسلامی تشییع و تدفین کنند، در ادامه با هدف اثبات ادعای خود مبنی بر مسلمان شدن "جکسون"، می‌گویند: "جیرمن جکسون" برادر "مایکل" پس از مرگ او، طی اظهاراتی گفته بود، "خداوند همیشه با مایکل خواهد بود"! و این نشان دهنده مسلمان بودن اوست!

ناگفته نماند "جیرمن" برادر "مایکل جکسون" در سال 1989 میلادی به دین مبین اسلام مشرف شده بود. این مسأله نیز از نکاتی است که مدعیان مسلمان بودن "مایکل جکسون" بر آن تکیه می‌کنند.
گفتنی است روز پنج‌شنبه گذشته "مایكل جكسون" در وضعیت ایست قلبی به بیمارستان لس آنجلس جان باخت. منابع خارجی اعلام كردند احتمال می‌رود علت مرگ مرموز این خواننده مشهور آمریكایی تزریق یك ماه مخدر بسیار قوی موسوم به «دمرول» باشد كه مشابه مورفین است. به نوشته روزنامه «ال موندو» چاپ مادرید، استعمال این ماده مخدر می‌تواند موجب حمله قلبی شده باشد كه به جان "جكسون" مشهور به «سلطان پاپ» در سن 50 سالگی پایان داد.
بنابر این گزارش جكسون از مدتی قبل در منزل خود بیمار بود و وضعیت جسمانی‌اش مطلوب نبوده است و از حضور یك پیراپزشك بهره می‌برد. موسیقی‌های وی در حاشیه صوتی برخی از فیلم‌های سینمایی استفاده شده است كه از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم «wiz» اشاره كرد. او ایفاگر نقش‌های كوتاهی در آثارسینمایی از جمله «مردان در تاریكی 2» و ویدئوهای «دلهره»، «بد» و «پیاده‌روی ماه» بوده است. آلبوم‌های "جكسون" در طول حیات‌اش فروشی بالغ بر 750 میلیون دلار داشته است.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: tabnak.com
 
مطالب جالب دیگر:
عروسی به شیوه جدید؛ ارسال ماسک، همراه کارت دعوت!!
شما با کدامیک از اشخاص معروف در یک ماه متولد شده اید؟
کتی که شما را در تابستان خنک می‌کند! (+عکس)
اظهارات زوج مشهور هالیوود درمورد انتخابات ایران! (+عکس)
مگان فاکس: دوستانم از دست من فرار می‌کنند!
گزارشی از فروشگاه فروش شوهر در نيويورك، اينجا فقط بايد بخنديد!