در همین حال ماجرای مربوط به ویلای برلوسکونی و پارتی هایی که وی به افتخار دخترها و مدل های جوان ترتیب می‌داد، پیش آمد و در عکس هایی که از این ویلا منتشر شد برلوسکونی در حالتی زننده...

 درصد محبوبیت نخست وزیر ایتالیا پس از اتهامات مربوط به رابطه پنهانی او با زنان روسپی و همچنین انتشار اخبار مربوط به تصمیم همسرش برای طلاق به زیر 50 درصد رسیده است.
به نقل از رویترز، در حالی که سیلویو برلوسکونی خود را برای میزبانی اجلاس رهبران گروه هشت آماده می کند اتهامات پیرامون او وضعیت بغرنجی را برای نخست وزیر ایتالیا ایجاد کرده و اعتبار وی شدیداً به خطر افتاده است.
در نظرسنجی جدید موسسه ISPO برای روزنامه ایتالیایی «کوریرا دلاسرا»، درصد محبوبیت نخست وزیر ایتالیا برابر 1/49 درصد برآورد شده است. در حالی که این نرخ در پنج ماهه نخست سال 2009 بالای 50 درصد بود و خود برلوسکونی نیز پیش از ماجرای رسوایی های اخیر اعلام کرده بود درصد محبوبیتش 75 درصد است.
براساس این گزارش دور جدید رسوایی های برلوسکونی زمانی آغاز شد که در ماه می همسر وی اعلام کرد به خاطر روابط شوهرش با یک دختر 18 ساله درصدد گرفتن طلاق از اوست.
در همین حال ماجرای مربوط به ویلای برلوسکونی و پارتی هایی که وی به افتخار دخترها و مدل های جوان ترتیب می‌داد، پیش آمد و در عکس هایی که از این ویلا منتشر شد برلوسکونی در حالتی زننده با زنان و مردان جوان دیده شد.
در این گیرودار زنان شرکت کننده در پارتی های برلوسکونی مدعی شدند که نخست وزیر ایتالیا برای حضورشان در این میهمانی ها به آنها پول پرداخت کرده و با یکی از زنان روسپی در رم روابط غیراخلاقی داشته است.
هرچند نخست وزیر ایتالیا تکذیب نکرد که این زن به خانه وی رفت و آمد داشته اما مدعی شد که نمی‌دانسته این زن روسپی است و چنین اتهامی را یک حمله تخریبی سازمان دهی شده از سوی رسانه های چپ گرا دانست.
براساس این گزارش نظرسنجی موسسه ISPO حاکی از سقوط شدید محبوبیت برلوسکونی در بین زنان و جوانان به ویژه کاتولیک های متعصب است که قبلاً نخست وزیر ایتالیا بین 54 تا 61 درصد در میان آنها محبوبیت داشت.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: asriran.com
 
مطالب جالب دیگر:
پدر مایکل جکسون همه را غافلگیر کرد!! (+عکس)
جزئیات مراسم گردن زنی در عربستان! (2)
تصویر: عامل اصلی انقلاب مخملی دستگیر شد!(طنز)
اتفاقی عجیب در ترکیه: "ییلدیریم" به "ییلدیریم" زد!!
زشت‌ترین سگ جهان برنده شد! (+عکس)