بعد از مسابقه هم که منصور با مردم صحبت می‌کرد هربازیکنی که از کنارش رد می‌شد، دست توی کیفش می‌کرد و روبان سبزی به او می‌داد...

امروز مرحله یک چهارم نهائی زنان انجام شد یعنی مردان در بازی های انفرادی استراحت داشتند. اما یک چهره برجسته از میان مردان امروز در مسابقات حضور داشت: منصور بهرامی تنها بازیکن حرفه‌ای تنیس جهان که با وجود نزدیک سی سال زندگی در فرانسه همچنان زیر نام ایران در مسابقات حضور پیدا می‌کند.

بهرامی که هر سال در مسابقات دوبل استادان یعنی در واقع ریش سفیدان تنیس جهان حضور دارد به تمام معنی نمک ویمبلدون است. مهارت او در بازی تنیس و شیرین‌کاری‌هایش که برای سرگرم کردن تماشاچیان انجام می‌دهد بی رقیب است. بیخود نیست که بازیکنانی چون بیون بورگ و جان مک‌انرو او را نابغه می‌خوانند. همبازی منصور در مسابقات دوبل آنری لکونت فرانسوی است که او هم در مهارت و بانمکی دست‌کمی از همبازی ایرانی خود ندارد. از این رو وقتی این دونفر بازی می‌کنند صف طویلی در مقابل ورودی زمین از مردم علاقمند درست می‌شود.

آنچه که امسال در باره منصور جالب بود این بود که در هنگام بازی روبان سبزی به نشانه همبستگی با کسانی که در ایران به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری معترض هستند به مچش گره زده بود. جالب‌تر این که لکونت هم مچ بند سبز بسته بود و جالب‌تر از همه اینکه یکی از بازیکنان تیم حریف یعنی دانی ویسر از آفریقای جنوبی هم این کار را کرده بود.
 

بعد از مسابقه هم که منصور با مردم صحبت می‌کرد هربازیکنی که از کنارش رد می‌شد، دست توی کیفش می‌کرد و روبان سبزی به او می‌داد. اگر در روزهای آینده بازیکنان خارجی را ببینیم که نوار سبز به مچ بسته‌اند تعجبی ندارد. خلاصه بعد از بستن مچ‌بند سبز توسط شش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در سئول، مچ بند سبز و همبستگی با معترضین در ایران به ویمبلدون هم رسید.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertaiment
منبع: kamyabnews.com
 
مطالب جالب دیگر:
اتفاقی واقعی؛ دختر مرده جان مادرش را نجات داد!!
بازی همسايه جهنمي 3 با فرمت جاوا برای کلیه گوشی‌ها
اتفاقی عجیب در ترکیه: "ییلدیریم" به "ییلدیریم" زد!!
نسل جديد و متفاوت گوشی‌های ايراني آمدند! (+عکس)
برای راضی کردن افراد در کدام گوش صحبت کنیم؟!
چرا بلاگفا دچار اختلالات شده است؟!