جان واریو قبل از رفتن به مرخصی عنوان کرده بود ایران بهترین و امن ترین کشور دنیاست! و بارها از اوضاع ایران و فرهنگ ایرانیان و مناسبات بسیار خوبش با شهروندان ایرانی و هواداران تیم استقلال ابراز رضایت کرده بود...

 
 این روزها اظهار نظرهای شنیدنی درباره تحولات سیاسی چند هفته اخیر ایران از سوی برخی از چهره ها به گوش می‌رسد که موضوع با ورود چهره های ورزشی به ویژه بازیکنان فوتبال جذاب تر شده است .
به گزارش جهان  "فابیو جان واریو" هافبك برزیلى استقلال كه در طول فصل عملكرد مطلوبى از خود ارائه كرده بود بطوری که مورد توجه تیم هاى عربى حوزه خلیج فارس قرار گرفته است، این روزها به اندازه تمام دوران حضورش در استقلال خبرساز شده است.
وى اخیرا در تماس با یکی از خبرگزاری های غربی عنوان کرده است که به خاطر ناامنی در ایران از بازگشت به این کشور خودداری می کند !
با اینکه پیش از این گفته می‌شد: "جان واریو" به دلیل اینکه مورد توجه تیم هاى عربى حوزه خلیج فارس قرار گرفته خیال بازگشت به استقلال را ندارد . با این حال موضع گیری های وی بخوبی گویای متاثر بودن وی ازفضای رسانه ای است که غربی ها در چند هفته اخیر علیه کشورمان بوجود آورده اند .
جان واریو قبل از رفتن به مرخصی عنوان کرده بود ایران بهترین و امن ترین کشور دنیاست! و بارها از اوضاع ایران و فرهنگ ایرانیان و مناسبات بسیار خوبش با شهروندان ایرانی و هواداران تیم استقلال ابراز رضایت کرده بود .
با این وجود مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده اند: این بازیکن طى تماسى با مسئولان باشگاه گفته است که، هیچ مشکلى براى حضور در جمع آبى پوشان ندارد و پس از استراحت کامل و دید و بازدید با اقوامش به تهران برمی‌گردد.
جان واریو به مدت یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: asriran.com
 
مطالب جالب دیگر:
53پرنده باعث لکنت زبان پسر 15ساله شدند!!
زن 55ساله، 40سال برده شوهرش بود!!
اولین نماینده زن محجبه بلژیک: موهایم را می پوشانم نه فکرم را!! (+عکس)
چگونه دروغگو را تشخیص دهیم؟ (تکنیک‌های مورد استفاده پلیس و نیروهای امنیتی)
عكس منتشرشده درسایتها و شبکه های خبری عکس نداآقاسلطان نیست!! (+عکس)