چرا مرلین مونرو عکس های برهنه اش را منتشر کرد؟!
مرلین مونرو بازیگر سرشناس هالیوودی در زندگی شخصی اش دچار حاشیه های مختلفی بود که در نهایت منجر شد که مرلین مونرو تصمیمی جنجالی بگیرد و عکس های برهنه اش را منتشر کند.

زندگی مرلین مونرو چگونه سپری شد؟

مرلین مونرو بازیگر و مدل مشهور هالیوودی اولین کسی بود که در مجله پلی بوی تصاویر برهنه خود را منتشر کرد اما سوال این جاست که چرا وی تصمیم گرفت تا این کار را برای اولین بار انجام دهد؟

در سال های 1949 تا 1952 عکس های برهنه از مرلین مونرو گرفته شد. این عکس های عریان در سال 1953 بر روی صفحات مجله پلی بوی به چاپ رسید که بسیار برای مرلین مونرو اضطراب آور بود  چرا که تا آن سال عکس هیچ بازیگر هالیوودی به صورت کاملا لخت گرفته نشده بود.

این پارادوکس بزرگ زندگی مریلین مونرو بود :

اگر مردی را دیوانه وار دوست داشت، آن مرد مریلین را دوستش نمیداشت و اگر مردی مونرو را میپرستید، مریلین علاقه‌ای به او نداشت.

شاید همین مسئله هم باعث شد این بازیگر مشهور هالیوود زندگی پرهیاهویی را تجربه کند. گریس مکی، فردی که حق حضانت مریلین را برعهده داشت، پیشنهاد ازدواج او با جیم دوگرتی را داد. مرلین 16 ساله بود و جیم تازه از دبیرستان فارغ‌ التحصیل و بازیکن فوتبال در دبیرستان بود.

در دوران جنگ و پس از آن ازدواج افراد جوان پس از دبیرستان بسیار رایج بود. آنان در 1942 ازدواج کردند و زمانی که جیم به ارتش برای جنگ فراخوانده شد، مریلین به شغل مدل عکاسی روی آورد. در سال 1946 زمانی که آن ها از هم طلاق گرفتند، مونرو تبدیل به مدل عکاسی مشهوری شده بود که تصاویرش در همه مجلات کشور خودنمایی میکرد.

یکی از علل ازدواج مریلین با جو دی ماجیو، قهرمان بیسبال در سال 1954 تصاویر عریان بود که او را بسیار نامطمئن از وضعیت خویش کرد و می‌توانست به اخراج او از استودیوی فاکس بینجامد.جو قهرمان بیسبال، مردی مهربان اما خشن بود که خود را مالک مریلین میدانست. زندگی آنان پر از تنش بود و دوران این ازدواج بیش از 9 ماه طول نکشید.

در سال 1955 ازدواج آرتور میلر نمایش نامه نویس برجسته آمریکایی با مریلین رخ داد. زندگی آنان پنج سال بطول انجامید، او سه بار مجبور به سقط جنین شد.
این موضوع تاثیرات روحی اسف باری روی مریلین گذاشت و به قرص هایی که پزشک تجویز میکرد اعتیاد پیدا کرده بود. آرتور میلر نویسنده نیز آدم سختی بود و در سر صحنه فیلم برداری دخالت میکرد و به کارگردان میگفت که مثلا بخشی از فیلمنامه را که مربوط به مریلین است، باید تغییر دهند.

نویسنده کتاب شور و تضاد بر این باور است که مریلین به عشق آزاد اعتقاد داشت و رابطه نزدیکش را با جو دی ماجیو در تمام سالهای زندگیش با آرتور میلر حفظ کرد.

این در حالی است که رابطه آزاد جنسی در هالیوود به ندرت وجود داشت. در کتاب خاطرات راف رابرت، دوست صمیمی مونرو، اشاره شده که مریلین در آن عنوان کرده خوشحال است که با جو به این توافق رسیده که رابطه عاشقانه‌ شان را با هم ادامه دهند و درعین حال با افراد دیگر هم رابطه داشته باشند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع:parsnaz.ir