هرچند بعد از مدت‌ها غیبت، عادل فردوسی‌پور با گزارش بازی اسپانیا- آفریقای جنوبی درجام كنفدراسیون‌ها به استودیوی جام‌جم برگشت، اما شایعات در مورد گزارشگر محبوب كماكان به قوت خود باقی است...

هرچند بعد از مدت‌ها غیبت، عادل فردوسی‌پور با گزارش بازی اسپانیا- آفریقای جنوبی درجام كنفدراسیون‌ها به استودیوی جام‌جم برگشت، اما شایعات در مورد گزارشگر محبوب كماكان به قوت خود باقی است.
گفته می‌شود فردوسی‌پور قرار بوده در ابتدا فینال جام كنفدراسیون‌ها را گزارش كند، اما بعد از آنكه مدیران شبكه سه خبرهایی در مورد دلخوری عادل از دست مقامات ارشد سیما را می‌شنوند تصمیم می‌گیرند كه به جای بازی فینال، گزارش بازی رده‌بندی را به عادل بدهند  البته این شایعه توسط هیچ مقام رسمی تایید نشد، اما موضوع چندان كوچكی هم نبود كه بتوان از كنار آن به سادگی گذشت. پورمحمدی،‌مدیر شبكه سه با گفتن این جمله كه مسایل ریز را پیگیری نمی‌كند، توصیه می‌كند كه با حسین ذكایی تهیه‌كننده برنامه گزارش ورزش تماس بگیریم.
ذكایی هم به خوبی اصل ماجرا را توضیح می‌دهد:‌«شبكه سه هشت گزارشگر دارد كه بنده از ابتدای فصل از طریق مشورت و همچنان ارزیابی عملكرد گزارشگران، گزارشگر هر فوتبال خارجی را انتخاب می‌كنم. اگر خاطرتان باشد فینال لیگ قهرمانان را هم پیمان یوسفی گزارش كرد. آن موقع كه دیگر صحبتی از این شایعات نبود. طبق چینش ما، فینال جام كنفدراسیون‌ها را مزدك میرزایی باید گزارش می‌كرد.

ضمن آنكه به گواه بسیاری از كارشناسان، دیدار رده‌بندی زیباتر از مسابقه فینال بود». ذكایی ضمن تكذیب ناراحتی عادل در جریان گزارش این بازی به نكته بسیار مهمی اشاره می‌كند: «مطمئن باشید تا زمانی كه من تهیه كننده گزارش ورزشی هستم شایعات و مسایل غیرورزشی تاثیری در چینش گزارشگران نخواهد داشت».

شاید اگر عادل فردوسی‌پور می‌دانست كه در طول مرخصی 15 روزه او این همه حرف و حدیث به وجود می‌آید، به هیچ عنوان از ساختمان جام‌جم خارج نمی‌شد. در زمانی كه او در سفر بود، جواد خیابانی هم به طرز عجیبی گزارش هیچ كدام از بازی‌های فوتبال را به عهده نگرفت تا مزدك میرزایی در یك روز دو بازی را گزارش كند. ذكایی در مورد این قضیه می‌گوید: «تهیه‌ كننده فوتبال برتر شخص دیگری است احتمالا در آن روز به خصوص آقای خیابانی هم مثل آقای فردوسی‌پور در مرخصی بوده‌اند با این همه شما مطمئن باشید كه هم آقای خیابانی هم عادل فردوسی‌پور با قدرت بیشتری مسابقات فوتبال را گزارش خواهند كرد».

دوربین نود حذف نمی‌شود
اما در حالیكه گفته می‌شود عادل فردوسی‌پور به دلیل دستور از بالا برای حذف آیتم دوربین نود از برنامه نود،‌ دیگر این برنامه را روی آنتن نخواهد برد، مدیر شبكه سه از پخش دوباره نود از یك هفته مانده به شروع لیگ ‌برتر خبر می‌دهد: «نود از هفت مرداد و یك هفته مانده به شروع لیگ روی آنتن خواهد رفت ضمن آنكه برخلاف شایعات آیتم دوربین نود حذف نشده و شبكه سه از این برنامه و مجری‌اش حمایت خواهد كرد. مطمئن باشید نود بدون هیچ حذفیاتی دوباره پخش خواهد شد».
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: jahanews.com
 
مطالب جالب دیگر:
پرنده‌ای که آوازهای محلی می‌خواند!!
نرم افزار جالب دروغ سنج - جاوا
عکس عریان همسر ساركوزی در حراجی!!
شارون استون با حجاب اسلامی وارد ایران شد!! (+عکس)
فکر می‌کنید جمعیت ایران 16 سال دیگر چقدر است؟!
مایکل جکسون در وصیت نامه‌اش چه چیزی نوشته است؟!