كریمی با این مشكلات فوتبال ما می‌‌ماند، چكار می‌كرد؟ البته باید بگویم كه اگر با خود علی بود، خداحافظی نمی‌كرد. او را مجبور كردند تا خداحافظی كند...

 

مربی استقلال اهواز عقیده دارد كه علی كــریـمــی را مـجـبــور كــردنــد تـا از تـیـم مـلـی خداحافظی كند. ‌مهدی هاشمی نسب گفت: تمـرینـات استقـلال اهواز با جدیت برگزارمی‌شود و در پی این هستیم تا با آمادگی كامل به استقبال لیگ نهم برویم.
بازیكن سابق پیام خراسان افزود: تیم ما هنوز كامل نشده و با جذب 4 بازیكن دیگر تیم بسته خواهد شد كه فكر می‌‌كنم تا اواخر این هفته تمام شود. ما هنوز قراردادی نبسته ایم چون عجله ای نداریم. مربی استقلال اهوازدر مورد فوتبال ملی نیز تصریح كرد: بروید از فوتبالی ها در مورد تیم ملی سوال كنید. ما كه فوتبالی نیستیم و هیچ وقت بازی نكرده ایم.
آنها مدیر هستند و می‌دانند چطور مشكلات فوتبال را حل كنند؟ به گزارش پانا، هاشمی نسب ادامه داد: تیم ملی نمانده كه بخواهم در مورد آن صحبت كنم.
شكر خدا قطبی هم كه قرار شده قرارداد خود را تمدید كند. ما دیگر مشكلی نخواهیم داشـت. در مـقدماتی جام ملت ها مالدیوو لائوس را می‌بریم و اگر در گروه كره جنوبی و شمالی، عربستان، ژاپن، بحرین و امارات قرار نگیریم، قطعا به فینال خواهیم رسید.
وی در مورد خداحافظی كریمی نیز گفت: كریمی با این مشكلات فوتبال ما می‌‌ماند، چكار می‌كرد؟ البته باید بگویم كه اگر با خود علی بود، خداحافظی نمی‌كرد. او را مجبور كردند تا خداحافظی كند. مگر كریمی فوتبالیست بدی است و مثل او چند بازیكن داریم.
 
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: shafaf.ir
 
مطالب جالب دیگر:
تفنگ صدام زينت‌بخش كتابخانه شخصي‌ بوش می‌شود!
اطلاعات جامع گردشگری ایران - جاوا
حاشیه‌های مراسم مایکل جکسون، نوجوان ایرانی خواننده مراسم!
جدیدترین خبر از گلشیفته فراهانی و فیلم جدیدش!
ثروتمندترین زن اسرائیل: از آسمان به من وحی می‌شود! (+عکس) 
اولین" کافي شاپ" ويژه بانوان محجبه!
کوتاه از اولين ليموزين زیبای ايرانی! (+عکس)