امیرآبادی خطاب به علیپور گفته که اگر مشکلم ریش لنگری است ریشم را می‌زنم. علیپور هم به امیرآبادی تأکید کرد که حتما ریش خود را بزند ولی مشکل او فقط ریش نیست. علیپور به امیرآبادی تأکید کرد که دیگر حق ندارد...

تیپ خاص امیرآبادی که برای موتور سواری لباس چرمی مخصوص به تن می‌کند، مورد توجه حجت الاسلام علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی قرار گرفته و این مسأله در جلسه کمیتته انضباطی به امیرآبادی تذکر داده شده است!
اخباری که در گوشه وکنار منشور اخلاقی فوتبال ایران به چاپ رسیده است، به نوبه خود عجیب است، ‌اما عجیب‌ترین آنها، امروز در روزنامه استقلال جوان به چاپ رسید.
به نوشته ارگان غیررسمی باشگاه استقلال، مهدی امیرآبادی دفاع راست تیم که در جلسات خصوصی با علیپور معاونت فرهنگی سازمان لیگ حاضر شده است،‌ به او قول داده است ریش لنگری خود را کوتاه کند ولی این تنها مسأله‌ای نبوده که به او تذکر داده شده است.
دوستان نزدیک به مهدی امیرآبادی می‌دانند که او علاقه ویژه‌ای به موتورسیکلت دارد و کلکسیونی از موتورهای مختلف را جمع آوری کرده است. که از جمله آنها، یک موتور ویژه مسابقه‌ای است که امیرآبادی گهگاهی با آن در تمرینات حاضر می‌شود.
ظاهرا تیپ خاص امیرآبادی که برای موتور سواری لباس چرمی مخصوص به تن می‌کند، مورد توجه حجت الاسلام علیپور قرار گرفته و این مسأله در جلسه کمیتته انضباطی به امیرآبادی تذکر داده شده است.
استقلال جوان در این باره می‌نویسد:«امیرآبادی خطاب به علیپور گفته که اگر مشکلم ریش لنگری است ریشم را می‌زنم. علیپور هم به امیرآبادی تأکید کرد که حتما ریش خود را بزند ولی مشکل او فقط ریش نیست. علیپور به امیرآبادی تأکید کرد که دیگر حق ندارد با موتورسیکلت سر تمرین حاضر شود و بعد هم عکسی بگیرد و عکسش هم روی جلد روزنامه‌ها چاپ شود».
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: tabnak.ir
 
مطالب جالب دیگر:
پرندگان لانه های خود را ضد آتش می‌سازند!!
حرکت عجیب یک پسر در بزرگراه همت!!
اس ام اس 110
یک تصویر عجیب و منحصر بفرد!!
حادثه جالب و عجيب در دستشويی!!