جواد نکونام بازیکن تیم فوتبال اوساسونا با اعلام این خبر به انتقاد شدید از برخی رسانه ها پرداخت؛ «خائن کسانی هستند که...

بازیکن ایرانی تیم فوتبال اوساسونا از این تیم جدا نخواهد شد و پیشنهاد ویارئال را رد می‌کند.
جواد نکونام بازیکن تیم فوتبال اوساسونا با اعلام این خبر به انتقاد شدید از برخی رسانه ها پرداخت؛ «خائن کسانی هستند که مطالبی را علیه فوتبال ایران و بازیکنان تیم ملی می نویسند».
انتقاد نکونام به رسانه‌ها در حالی صورت می‌گیرد که برخی مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی پس از ناکامی تیم ملی در راهیابی به جام جهانی از خداحافظی مهدوی کیا، هاشمیان و کریمی گلایه و آنها را به «خیانت» متهم کرده بودند.

خداحافظی غریبانه ملی پوشان
به زعم نکونام تمامی بازیکنان فوتبال ملی ایران از سال‌های گذشته تاکنون غریبانه از فوتبال خداحافظی کردند؛ «برای کدام یک از آنها بازی خداحافظی گذاشتیم؟»
کاپیتان تیم ملی در همین راستا از فدراسیون فوتبال درخواست می‌کند در یک فرصت مناسب مراسمی را جهت تقدیر از بازیکنان گذشته و کنونی برگزار کند؛ «از فدراسیون می‌خواهم در زمانی مناسب که امکان حضور بازیکنان لژیونر هم وجود داشته باشد، در نیم فصل مراسم تقدیر از بازیکنان گذشته و فعلی را برگزار کند تا به صورت آبرومندانه‌یی از این بازیکنان تقدیر و تشکر شود».

او این کار را دلگرمی برای بازیکنان تازه کار می‌داند و معتقد است اگر از بازیکنان قدیمی قدردانی شود دلگرمی و انگیزه خوبی برای بازیکنان دیگر است؛ «اگر ما این کار را انجام ندهیم بازیکنان جوان که تازه اول راه هستند انگیزه چندانی برای ورود به دنیای فوتبال پیدا نمی‌کنند. امیدوارم مراسمی با آبرو و با حضور فوتبالی‌ها برگزار شود و از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران که در سال‌های گذشته و همچنین در ماه اخیر از تیم ملی خداحافظی کردند، تقدیر و قدردانی شود».

انصراف از یک پیشنهاد
پس از عدم راهیابی تیم ملی به جام جهانی و به وقوع نپیوستن رویای بازیکنان تیم ملی شاید یک پیشنهاد خوب از سوی یک تیم اسپانیایی شرایط تازه یی را به وجود آورد. این اتفاق چندی پیش (پس از بازگشت تیم ملی از مسابقات مقدماتی جام جهانی) برای جواد نکونام بازیکن تیم اوساسونا رخ داد. در همان روزها خبر از حضور احتمالی نکونام در ترکیب تیم ویارئال شنیده می‌شد.
این باشگاه پیشنهادی جهت جذب این بازیکن داد و قرار بود نکونام و مدیر برنامه‌هایش پس از بررسی شرایط جواب قطعی خود را به آنها بدهند. اما تاکنون این باشگاه اسپانیایی هیچ پاسخ قطعی دریافت نکرده است.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال اوساسونا در این رابطه خبر می‌دهد؛ «به احتمال فراوان از این تیم جدا نخواهم شد و فصل آینده را هم در اوساسونا حضور خواهم داشت».
نکونام در حال حاضر در تهران به سر می‌برد و باید تا چند روز آینده برای حضور در تمرینات اوساسونا به اسپانیا برگردد؛ «درباره پیشنهاد دوباره ویارئال و روند مذاکرات اطلاعی ندارم. باید تا چند روز آینده برای حضور در تمرینات اوساسونا به اسپانیا بازگردم. مدیر برنامه‌هایم در حال مذاکره با مسوولان باشگاه ویارئال است اما به احتمال فراوان از اوساسونا جدا نخواهم شد و احتمال حضورم در ویارئال بسیار کم است.»جواد نکونام جدایی از تیم اوساسونا را بسیار دشوار می‌داند و تصمیم دارد فوتبالش را در این تیم ادامه دهد. ضمن اینکه او به یارگیری اوساسونا در فصل نقل و انتقالات بسیار امید دارد و تصور می‌کند این تیم در فصل پیش رو تیم قدرتمندی خواهد بود.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: fararu.com
 
مطالب جالب دیگر:
لباس هایی که تصاویر را ثبت می‌کنند!!
5 سال حبس تعزيری برای محسن نامجو!!
حادثه جالب و عجيب در دستشويی!!
یک زن باعث شد 6 بازيكن ایدز بگیرند!!
گزارش لحظه به لحظه بعد از خوردن یک نوشابه!! (بسیار جالب)
صداقت داشتن ذاتی است و به مغز ربطی ندارد!!