در یکی از نوارها که ظاهراً روز چهارم نوامبر ضبظ شده آقای برلوسکونی که گویا قصد دوش گرفتن دارد به خانم پاتریزیا می‌گوید: روی تختخواب پوتین (!) منتظر من باش...

در حالی که نخست وزیر ایتالیا ماجرای رسوایی اخلاقی و ارتباط با یک مامور محافظ زن را تکذیب می‌کند، انتشار یک نوار صوتی بار دیگر برلوسکونی را در آستانه بحران در زندگی شخصی خود قرار داده است.
روزنامه های ایتالیایی مدعی دستیابی به نوارهای صوتی شده‌اند که حاوی گفت و گوهای خصوصی برلوسکونی و "پاتریزیا دی آداریو" در اقامت گاه نخست وزیر ایتالیا در شهر رم است.
روزنامه ایتالیایی "لا ریپابلیکا" بخش هایی از گفت وگوی برلوسکونی و پاتریزیا را در شماره روز گذشته خود نقل کرده است.
در یکی از نوارها که ظاهراً روز چهارم نوامبر ضبظ شده آقای برلوسکونی که گویا قصد دوش گرفتن دارد به خانم پاتریزیا می‌گوید: روی تختخواب پوتین (!) منتظر من باش.

درپی تعجب پاتریزیا از این اظهارنظر برلوسکونی ، نخست وزیر ایتالیا خطاب به وی می‌گوید: این تختخوابی است که پوتین رئیس جمهور سابق روسیه به او هدیه داده است.
هرچند برلوسکونی در واکنش به شایعات، حضور این مدل سابق در اقامت گاه خود را تکذیب نکرده اما هرگونه رابطه غیراخلاقی با این زن را رد کرده است.

پاتریزیا قبلاً درباره ملاقات‌های خصوصی خود با برلوسکونی ادعا کرده بود که این نوارها را در جریان دو بازدید از اقامت گاه برلوسکونی در رم همراه با شماری از زنان دیگر در ماه های اکتبر و نوامبر ضبط کرده است.
این مدل سابق گفته است: قصد دارد با افشای نوارها، دروغگویی برلوسکونی درباره تعهدش به خانواده را اثبات کند.
براساس این گزارش وکیل برلوسکونی در واکنش به انتشار این نوارهای صوتی گفته است: نخست وزیر معتقد است این نوارها ساختگی و غیرقانونی است.
نیکولو گدینی افزود: "انتشار این نوارها به نوبه خود اقدامی غیرقانونی و مستوجب پیگرد است".
رسوایی‌های اخلاقی برلوسکونی طی ماه های اخیر مشکلات فزاینده ای برای نخست وزیر ایتالیا ایجاد کرده به نحوی که زندگی شخصی او را با بحران مواجه کرده است. همسر برلوسکونی در واکنش به رفتارهای غیراخلاقی شوهرش تقاضای طلاق داده است.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: asriran.com
 
مطالب جالب دیگر:
مردان بیشتر از سوسک می‌ترسند یا زنان؟!
جواد نکونام: خائن شماييد!
مرد 87سانتی متری شهروند افتخاری نپال!!
تصاویر كودكی ستارگان هالیوود! (1)
وزیر هلند: حشرات خوشمزه هستند بخورید!! (+عکس)
رکوردشکنی یک دختر! (+عکس)