این حرکات هواداران گالکسی که از عملکرد دیوید در طول فصل گذشته اصلا راضی نبودن چندان برای دیوید که همسر و فرزندانش و دوستان نزدیکش مانند تام کروز در ورزشگاه بودند قابل تحمل نبود...

هر چند میلان که در اردوی آماده سازی خود در آمریکا به سر می‌برد مقابل تیم لس آنجلس گلکسی با تساوی ۲ – ۲ متوقف شد اما این بازی که اولین بازی دیوید بکهام پس از حدود ۶ ماه برای گلکسی بود با حاشیه‌های زیادی همراه بود.
 
 
 
تماشاگران و هواداران گلکسی برخلاف اولین بازی فصل قبل بکام استقبال سردی از بکام داشتند، اونها با هو کردن دیوید بکهام در این بازی و حمل پلاکاردهایی که شعارهایی برعلیه دیوید بکهام نوشته شده بود باعث عصبانیت این بازیکن شدند.
 
 
این حرکات هواداران گالکسی که از عملکرد دیوید در طول فصل گذشته اصلا راضی نبودن چندان برای دیوید که همسر و فرزندانش و دوستان نزدیکش مانند تام کروز در ورزشگاه بودند قابل تحمل نبود.
 
 
 
بکام بعد از این که پاس گل دوم گکلسی را داد انگشتانش را روی لبانش گذاشت و هواداران را به شیوه زلاتان وادار به سکوت کرد او حتی درگیری‌ها لفظی با تماشاگران داشت.
در صورتی که اعتراض هواداران گلکسی ادامه داشته باشد باید دید بکام تا پایان لیگ این فصل ام ال اس در این تیم باقی خواهد ماند یا خیر.
 
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: dailyfa.org
 
مطالب جالب دیگر:
سرمربی جدید پرسپوليس دارای مسائل اخلاقی است!!
تاثیر ماه بر اخلاق انسان؟!
قرآن تحریف شده آمریکایی با 77 سوره منتشرشد!!
دختر سال 2009 مسکو! (+عکس)
كف بينی خطوط مربوط به ازدواج! (+عکس)
اسم‌های محبوب ایرانی‌ها و اسم‌های عجیب و غریب!!