آقای پیت هم كه به دلیل بچه‌دار نشدن از همسر قبلی‌اش جنیفر آنیستن جدا شده بود چنین پاسخ داد:...

روزنامه‌های غربی برای پیدا كردن خبر به هر جا سرك می‌كشند و در این میان از مطرح كردن هیچ سوالی هم رویگردان نیستند. نمونه‌اش سوالی است كه خبرنگار رویترز از برد پیت در فرودگاه نیویورك پرسید: «چرا شما شش فرزند دارید. نگران بزرگ كردن آنها نیستید؟»
آقای پیت هم كه به دلیل بچه‌دار نشدن از همسر قبلی‌اش جنیفر آنیستن جدا شده بود چنین پاسخ داد: «قبلا خانه من هیچ رنگ و بویی نداشت. اما الان با وجود این بچه‌ها هیچ جایی زیباتر از خانه من نیست. حتی وقتی صدای شكستن چیزی می‌آید باز هم می‌گویم زیباترین صدای جهان است. من دوست دارم بچه‌هایم را بغل كنم و از این كار لذت می‌برم».
او می‌گوید: «بچه‌های من در عین اینكه ترسناك به نظر می‌رسند، دوستداشتنی و یاغی هستند. حرف سرشان نمی‌شود اما وقتی من حرفی می‌زنم گوش می‌كنند. البته به این هم اعتراف می‌كنم كه بچه‌های من مانند گاو پایشان به هر كجا برسد، چیزی جز خرابی بر جا نمی‌گذارند اما با این حال من افتخار می‌كنم كه پدر آنها هستم».
شما باز هم می‌خواهید سرپرستی كودكی را بر عهده بگیرید؟
بله. ما برای اینكه بچه‌های بیشتری كنارمان باشند در حال رایزنی با مسوولان هستیم و برای این كار وكلای زبده‌ای استخدام كرده‌ایم. من در این مورد تابع همسرم هستم.
پیت ِزن ذلیل یا بچه‌دوست؟!
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: roozna.com
 
مطالب جالب دیگر:
آزمونی جالب که هم شخصیت شما را می‌گوید هم بیماری شما را پیش‌بینی می‌کند!
مردی که 35سال اجازه نداد دخترانش به حمام بروند چون...؟!
رازی که بین کیت وینسلت و دی کاپریو وجود دارد!!
ده کشف و اختراع که جهان را تغییر دادند! (+عکس)
دختری که به آب حساس است، حتی عرق کردن!! (+عکس)
اولين "كافى گربه" !!