دختر برلوسكونی در ادامه گفته‌های خود افزود: داستان زندگی من، قصه دختری است كه دوران جوانی نسبتا آرامی را تجربه كرده است. من هرگز با پیرمرد‌ها دوستی و رابطه برقرار نكرده‌ام...


دختر نخست‌‌وزیر ایتالیا ضمن اشاره به فساد اخلاقی پدر خود، وی را سرزنش و تاكید كرد یك سیاستمدار نمی‌تواند هیچگاه بین زندگی خصوصی و عمومی خود تمایز قائل شود.
به گزارش روزنامه انگلیسی "دیلی‌تلگراف "، "باربارا برلوسكونی "، 25 ساله، درمصاحبه با نشریه "Vanity Fair " با اشاره به فساد اخلاقی "سیلویو برلوسكونی " تصریح كرد كه یك سیاستمداران نباید زندگی خصوصی و عمومی خود را جدا از یكدیگر بدانند و در ادامه تأكید كرد كه من هیچ‌گاه حاضر نیستم با یك پیرمرد رابطه دوستی برقرار كنم.
باربارا، یكی از سه فرزند سیلیویو برلوسكونی و ثمره دومین ازدواج وی با "ورونیكا لاریو " است كه در ماه مه اعلام كرد به دلیل فساد اخلاقی برلوسكونی قصد جدایی از او را دارد.
باربارا به نشریه "Vanity Fair " گفت: باورم نمی‌شود كه یك سیاستمدار به خود اجازه دهد میان زندگی خصوصی و عمومی خود تمایز قائل شود. سیاستمداران مسئولیت دارند كه دولت را به خوبی اداره كنند و رفاه را برای كشور فراهم آورند اما آن‌ها همچنین می‌بایست در حفظ ارزش‌ها و بهبود این ارزش‌ها نیز تلاش كنند.
وی از حضور پدر 72 ساله خود در مهمانی جشن تولد یك دختر 18 ساله در خارج از "ناپل " كه اوایل سال جاری میلادی برگزار شده بود، بسیار متحیر شد.
 
 
دختر برلوسكونی در ادامه گفته‌های خود افزود: داستان زندگی من، قصه دختری است كه دوران جوانی نسبتا آرامی را تجربه كرده است. من هرگز با پیرمرد‌ها دوستی و رابطه برقرار نكرده‌ام.
بنا بر این گزارش، زندگی خصوصی نخست‌وزیر ایتالیا در چند ماه اخیر به شدت زیر ذره‌بین قرار گرفته است. این مسئله پس از آن رخ داد كه همسر وی گفت كه برلوسكونی با دختران جوان رابطه برقرار می‌كند و در مهمانی‌های آنها شركت می‌كند.
به دنبال انتشار اخبار فساد اخلاقی نخست‌وزیر ایتالیا، محبوبیت برلوسكونی در كشور ایتالیا تا حد بسیار زیادی كاهش یافت بطوریكه در نظرسنجی موسسه "آی‌پی‌آر " كه نتیجه آن چند هفته پیش در روزنامه "لاریپابلیكا " به چاپ رسید، مشخص شد كه محبوبیت "سیلویو برلوسكونی " نخست وزیر میلیاردر ایتالیا به 49 درصد تنزل یافته ‌است.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: ghatreh.com
 
مطالب جالب دیگر:
تلاش برای شكار روح سرگردان یک پیرزن!!
خواستگاری این آدم مشهور از همسرش در دستشویی!
زنی که مجبور شد 80 درصد صورتش را تغییر دهد!!
فروش دختر 14ساله در ازای پول و گوشت!!
گزارشی باورنکردنی از عجیب‌ترین اشیا کشف‌شده در معده کوسه‌ها!
آوازهای عاشقانه برای یافتن همسر!