حدود یک سال پیش بود؛ سامی‌یوسف ویدئو کلیپ فارسی «مادر» را روی وب سایت رسمی‌اش قرار داد تا مخاطبان برای اولین بار صدای او را با چاشنی کلام فارسی بشنوند...

حدود یک سال پیش بود؛ سامی‌یوسف ویدئو کلیپ فارسی «مادر» را روی وب سایت رسمی‌اش قرار داد تا مخاطبان برای اولین بار صدای او را با چاشنی کلام فارسی بشنوند.
همان زمان در گفت و گویی که با خبرگزاری رویترز انجام داد، زمان انتشار آلبوم جدیدش را اواسط سال 2008 اعلام کرده بود. آلبومی که قرار است در آن قطعاتی در ستایش پیامبر اسلام، به همراه آثاری درباره تبعات منفی جهانی‌سازی شنیده شود که البته تاکنون خبری از این آلبوم در بازار رسمی موسیقی منتشر نشده.

اما دیروز خبری روی سایت رسمی سامی یوسف قرار گرفت؛ «ترانه‌ای در وصف پیامبر گرامی اسلام با نام برایم آمدی (You Came To me) در ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود.» او زمان نهایی انتشار این ترانه را در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد ماه) اعلام کرد. این ترانه که قرار است به صورت ۴ نسخه انگلیسی، انگلیسی - عربی، انگلیسی - ترکی و انگلیسی - فارسی منتشر شود، بعد از ترانه فارسی «مادر» در آلبوم «امت من» دومین آهنگی است که از سامی یوسف به زبان فارسی اجرا خواهد شد.

البته به همراه این ترانه، موزیک ویدئو (کلیپ) که کارگردانی آن را هانی اسامه مصری بر عهده دارد هم منتشر خواهد شد و قرار است از تمامی شبکه‌های مسلمان دنیا به مناسبت ماه مبارک رمضان پخش شود. یوسف بارها در مصاحبه‌هایش گفته که می‌ خواهم مردم را به خدا و پیامبرش نزدیک‌تر کنم.

او برای حصول به این هدف، دقت و وسواس زیادی برای ساخت ویدیو کلیپ هایش به خرج می‌دهد تا هم چهره مناسبی از یک مسلمان ارائه دهد و هم بتواند از جذابیت‌های ویدیو کلیپ، برای نفوذ در میان مسلمانان و پیروان سایر ادیان استفاده کند. او می‌خواهد حتی ملحدان را به سمت اسلام واقعی راهنمایی کند؛ «ارائه اثر، یعنی همه چیز. اگر عالی‌‌ترین اثر هنری را خلق کنی ولی نتوانی به خوبی آن را نمایش دهی، هیچ کاری نکرده‌ای.» این شعاری است او که همیشه آن را تکرار می‌کند.

اما در کنار این خبر رسمی، علاقه‌مندان او متوجه تاریخ انتشار آلبومی می‌شوند با نام «برایم آمدی» که انگار قرار است در پایان سال میلادی جاری منتشر شود. اولین آلبوم یوسف که «معلم» نام داشت شامل 8 آهنگ بود که متن اغلب ترانه‌ها در ستایش پروردگار و پیامبر اکرم بود.

آلبوم دوم او یعنی «امت من» هم با موفقیت بی‌نظیرش، نام او را باز بر سر زبان‌ها انداخت. بسیاری از شبکه‌های رادیویی، تلویزیون‌ها و مجلات به سراغ او رفتند و ضمن مصاحبه با او، اجراهای زنده‌اش را پخش کردند تا مردم دنیا با استعداد بی‌نظیر او آشنا شوند. او که حالا از حیث شهرت همتای مسلمانش  یوسف اسلام را پشت سر گذاشته، در تدارک سومین آلبومش است تا مخاطبانش را بیشتر از این منتظر نگذارد.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: khabaronline.ir
 
مطالب جالب دیگر:
ازدواج دختر 24ساله با هفت نفر درطول 45 روز و مسئله بارداری او!!
نوزاد مرده‌ای که در تابوت زنده شد!!
پوتین باز «نیمه لخت» شد! (+عکس)
استفاده دختران از روان‌گردان‌ها برای لاغری!!
کوتاه درمورد همسر شادمهر عقیلی!
بازیگری که اصل و نسبش جادوگر بوده‌اند!!
انگلیسی‌ها آدم خوار بوده‌اند!!
صبحت‌های برد پیت درمورد استفاده از ماری‌جوانا!