غاده در سریال «الباطینة» تنها به اجرای آن صحنه ها اکتفا نکرده بلکه همان قسمتهای تحریک آمیز...
 
کشورهای عربی و به ویژه مصر و لبنان دچار تهاجم فرهنگی و بی بند و باری فرهنگی شدهاند که علیرغم اعتراضات فراوان علمای این دو کشور اما تاثیری در رفتار شبکه های تلویزیونی آنها نداشته است و انها حتی ماه مبارک رمضان را نیز به سخره گرفته اند ، با هم گزارش پخش سریالهای تلویزیونی مصر و لبنان را در این ماه الهی میخوانیم تا بیشتر به عمق فاجعه پی برده شود.

به نظر می‌رسد تهیه کنندگان تلویزیونی موضوع دیگری جز رقص و پوشش های تحریک کننده برای استقبال از سریال های امسال نیافته اند که مجموعه سریال های رمضان امسال را با صحنه های تحریک آمیز و لباسهای تحریک آمیزتر درآمیخته اند، بدون آنکه به ارزش های این ماه پرفضیلت توجهی کرده باشند.

سریال «الباطینة» یکی از کارهایی است که در آن از بیشترین زرق و برقها برای تضمین بیینده کار استفاده شده است، این سریال حاوی صحنه های نامناسبی است که از لباس‌های نامناسب هنرپیشه زن سریال شروع می‌شود و تا صحنه های قلیان کشیدن او با جلوه هایی اغواکننده ادامه می‌یابد.

رقص و قلیان
غاده در سریال «الباطینة» تنها به اجرای آن صحنه ها اکتفا نکرده بلکه همان قسمتهای تحریک آمیز سریال «قانون المراغی» را ایفا کرده که در آن با بر تن نمودن لباسهای نامناسب، در صحنه هایی با خالد الصاوی همبازی شده و با هم قلیان می‌کشند.
 
 
موضوع به اینجا ختم نمی‌شود بلکه او طی ماجراهای سریال به رقص نیز می‌پردازد. جالب است که غاده پوشیدن آن لباس ها را علی رغم وجود عکسهایش در آن سریال رد می‌کند اما بعد با تاکید بیان می‌نماید که او فقط بعضی لباس هایی را که اقتضای نقش بوده بر تن کرده است.

دینا و نبیله
پس از غاده عبدالرزاق به دینا در سریال «الاشرار» می‌رسیم که قرار است در ماه رمضان پخش شود، با وجود اینکه این سریال برای ماه رمضان آماده شده اما بیننده در آن شاهد صحنه های تحریک آمیزی است که روابط عاطفی میان دو شخصیت فیلم و عاشقانشان را به تصویر می‌کشد، ماجراهایی که مناسب این ماه نیست.

دینا در این سریال در صحنه های متعدد رقص و پوشش با لباس های نامناسب حاضر شده است؛ وی نقش رقاصه ای را دارد که در کلوپهای شبانه محل کارش یا در جلسات مخصوصی برای عاشقان متعددش می‌رقصد. هنرپیشه دیگری به نام لقاء الخمیسی نیز در صحنه های بسیاری همراه اوست. او نقش دختر فقیری را بازی می‌کند که جویای شهرت است و هر کاری را در ازای تحقق رویای ستاره سینما شدن می‌پذیرد و عملا از خلال روابط جنسی با هنرپیشه ها و روزنامه نگارهای بزرگ به علاوه روابط متعددش با افراد ثروتمند و مردان سیاسی به موفقیت می‌رسد.

به نظر می‌رسد که رقص عامل مشترک هنرپیشه های امسال است چرا که نبیله عبید نیز در صحنه هایی از ماجراهای سریال تلویزیونی جدیدش «البوابة الثانیة» به رقص پرداخته است.

اشارات الهام
الهام شاهین که معمولا در بسیاری از کارهایش با لباس نامناسب دیده می‌شود در سریال جدید امسالش به نام «عشان مالیش غیرک» نیز ایفاگر صحنه هایی با «ریاض الخویی» است که نقش همسر او را در این سریال به عهده دارد.
 

این سریال همچنین اشارات جنسی متعددی را در بردارد تا آنجا که سازمان کنترل و نظارت نیز به آن اعتراض کرده و خواستار حذف برخی صحنه های آن شده است.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع shia-online.ir
 
مطالب جالب دیگر:
تصاویر شباهت فرزندان هالیوود‌ی‌های با والدین‌شان!
نصاویر بارداری جنیفر لوپز در فیلم جدیدش! (+جدیدترین عکس دوقلوها)
اوباما: دخترانمان به سني رسيده‌اند که از روابط‌شان می‌ترسم!
ماشین72,610 دلاری پسر دیوید بكام! (+عکس)
فیلم غیراخلاقی برلوسکونی در اختیار یک مانکن زن!! (+عکس)
جنیفر باید قید براد پیت را بزند!