تارانیتی به بازجویان اعتراف كرد، برخی از دختران هزاران یورو در ازای خدمات جنسی دریافت كردند و برخی نیز تنها...

یك روزنامه ایتالیایی در مقاله‌ای جزئیات جدیدی از رسوایی‌های اخلاقی نخست وزیر این كشور را منتشر كرد.
رسوایی‌های مربوط به زندگی شخصی "سیلویو برلوسكونی "، نخست وزیر ایتالیا، بیشتر از قبل شده است. یك روزنامه ایتالیایی روز چهارشنبه مقاله‌ای به چاپ رساند كه در آن تاكید شده بود، در شب‌نشینی‌های محل اقامت رئیس دولت، دست كم 30 دختر حضور دارند كه برخی از آنها برای این حضور پول دریافت كرده‌اند.
بازجویی‌هایی در مركز تحقیقات از "جانپائولو تارانیتی " به عنوان سازمان‌دهنده این شب‌نشینی‌ها صورت گرفته و این كارفرما به همكاری در فحشا متهم شده است.
روزنامه ایتالیایی می‌نویسد، در جریان بازجویی‌ها در شهر "باری " در 29 ژوئیه تارانیتی به سازمان‌های حقوق بشر گفت: من دخترهایی را به عنوان دوست دخترهای خود به آنها می‌دادم و نمی‌گفتم كه هرگز به آنها پولی پرداخت شود.
تارانیتی به بازجویان اعتراف كرد، برخی از دختران هزاران یورو در ازای خدمات جنسی دریافت كردند و برخی نیز تنها توانستند با پولی كه می‌گیرند هزینه‌های هتل و رفتن به یكی از مهمانی‌های برلوسكونی را پرداخت كنند.
در میان مهمانان شب‌نشینی‌ها برخی از هنرپیشه‌های برنامه‌های تلویزیونی و از جمله هنرپیشه برنامه محبوب "برادر بزرگ " نیز حضور داشتند.
تارانیتی در توضیح رابطه خود با برلوسكونی اظهار داشت: من می‌خواستم از نزدیك با وی آشنا شوم و برای این كار مجبور بودم پول بسیاری خرج كنم تا اعتماد وی را بخود جلب كنم، اما من از علاقه وی به زنها با خبر بودم و تنها دخترانی را به عنوان دوست دخترهای خود به وی می‌دادم.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: tabnak.ir
 
مطالب جالب دیگر:
هزینه‌های ازدواج زوج‌های روس در پر طرفدار ترین روز سال 2009 !
آماری بسیار خواندنی: زنان و مردان غریبه چند دقیقه به یکدیگر نگاه می‌کنند؟!!
عکس: تفاوت مهد کودک های ایرانی و اروپایی!
گزارشی خواندني از اولین پیتزا فروشی تهران! (+عكس و آدرس)
آيا می‌توانيد 13 چهره مخفی در اين تصوير ببينيد!
صحبت‌های مهناز افشار درمورد نوع آرایش‌اش!