من صادقانه می‌گویم که بر این باورم که من بهترین نخست‌وزیر ایتالیا در 150 سال گذشته (پس از وحدت ایتالیا در سال 1861) هستم...

نخست‌وزیر ایتالیا اعلام کرد: "تارانتینی" همراه با زنان زیبایی در مهمانی‌های من شرکت می‌کرد و آنها را به عنوان آشنایان و دوستان خود به همراه می‌آورد.
 به نقل از روزنامه تایمز چاپ لندن "سیلویو برلوسکنی" نخست‌وزیر ایتالیا روز گذشته برای اولین بار تایید کرد که "جیان‌پائولو تارانتینی" بازرگان اهل شهر "باری" که هم‌اکنون برای تحقیق در خصوص مواد مخدر و فحشا در بازداشت به سر می‌برد، "زنان زیبایی" را به مهمانی‌های او آورده است اما وی در عین حال دوباره تاکید کرد که او هیچ‌گاه هیچ مبلغی برای روابط نامشروع جنسی نپرداخته است.
نخست‌وزیر ایتالیا در کنفرانس خبری مشترک با "خوزه لوییس رودریگوئز" نخست‌وزیر اسپانیا در شهر ساردینای ایتالیا اعلام کرد: "تارانتینی" همراه با زنان زیبایی در مهمانی‌های من شرکت می‌کرد و آنها را به عنوان آشنایان و دوستان خود به همراه می‌آورد.
برلوسکنی در حالی که نخست‌وزیر اسپانیا سعی می‌کرد چهره بی‌تفاوتی از خود نشان دهد با تاکید دوباره بر اینکه "من تاکنون یک یورو هم برای روابط جنسی نامشروع نپرداخته‌ام" افزود: اگر شما تاکنون مبلغی پرداخت کرده‌اید چه مزه‌ای داشته است؟
نخست وزیر اسپانیا که از شنیدن این سخنان احساس ناخوشایندی پیدا کرده بود در پاسخ به عذرخواهی برلوسکنی گفت: من گوش می‌کنم و گفت‌وگوها برایم جالب است.
برلوسکنی همچنین در دفاع از خود ادعا کرد که او بهترین نخست‌وزیر ایتالیا در 150 سال گذشته‌ بوده است. وی تصریح کرد: من صادقانه می‌گویم که بر این باورم که من بهترین نخست‌وزیر ایتالیا در 150 سال گذشته (پس از وحدت ایتالیا در سال 1861) هستم.
روزنامه تایمز در ادامه گزارش خود آورده است: نام زنان بازیگر و مانکن‌های زیادی این هفته در رسانه‌های ایتالیایی مطرح شده است که نام آنها به عنوان حاضرین در مهمانی‌های برلوسکنی و در پرونده قضایی او وجود دارد.
"تارانتینی" در بازجویی‌های خود اعلام داشته است که او 30 زن را به 18 مهمانی برلوسکنی در فاصله زمانی سپتامبر سال گذشته میلادی تا ژانویه سال جاری میلادی آورده است.
تارانتینی همچنین در اظهاراتی که در روزنامه‌های "کوریره دلاسرا" و "لا استامپا" به چاپ رسیده است، اعلام داشته است که او این زنان را به عنوان دوستان خود به مهمانی‌های برلوسکنی 72 ساله می‌برده و نخست‌وزیر ایتالیا خبر نداشته که وی با پرداخت پول این زنان را برای حضور در این مهمانی‌ها ترغیب می‌کرده است.
روزنامه "لاریپوبلیکا" روز گذشته اعلام کرد که پلیس ایتالیا 50 تماس تلفنی میان تارانتینی و برلوسکنی را در جریان تحقیقات مورد بازبینی قرار داده که در جریان یکی از آنها تارانتینی به صراحت به برلوسکنی خبر از آوردن یک زن خیلی زیبا برای وی می‌دهد!
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: rajanews.com
 
مطالب جالب دیگر:
رسوايی اخلاقی و خیانت ستاره رئال مادريد به همسرش!
توقیف آهنگ خواننده زن بخاطر واژه بوسه!! (+عکس)
فریدون زندی با 50 میلیون تومان مانکن می شود
جدیدترین عکس‌های آنجلینا جولی و برادرش
قيمت پايه برای نقاشی سهراب سپهری: 200میلیون!!