روزنامه آسانسیون یك روز از پس از شكست یك بر صفر آرژانتین برابر پاراگوئه نوشت: جای تعجب است مارادونا به عنوان سرمربی تیم...
 
منابع خبری‌ آرژانتین از دیگو مارادونا به خاطر روی آوردن به سحر و جادو به جای پرداختن به ضعف‌های فنی پس از شكست از پاراگوئه انتقاد كردند.
روزنامه آسانسیون یك روز از پس از شكست یك بر صفر آرژانتین برابر پاراگوئه نوشت: جای تعجب است مارادونا به عنوان سرمربی تیم ملی،‌ به جای رفع ضعف و مشكلات تیم ملی،‌ به سحر و جادو متوسل شده است.
این روزنامه افزود:‌ در دنیایی كه همه رویدادهای آن براساس منطق شكل می‌گیرد، در فوتبال تیم‌های موفق می‌شوند كه بتوانند بر مشكلات شناسایی شده فنی خود غلبه كنند، اما وی به عنوان مسئول تیم،‌ از مدت‌ها قبل،‌ نقاط ضعف را می‌داند. با این وجود به سراغ جادوگر می‌رود تا بلكه از این طریق به نتیجه برسد.
در كنار این روزنامه، دیگر مطبوعات این كشور آمریكای لاتین نیز از داشتن افكار خرافی سرمربی تیم آرژانتین و به همراه بردن یك جادوگر به آسانسیون، مركز پاراگوئه انتقاد شدیدی كرده‌اند.

قهرمان جهان در سال 1978 و 1986 بامداد پنجشنبه در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای‌جنوبی، در خانه پاراگوئه تن به شكست یك بر صفر داد تا پس از شكست خانگی 3 بر یك برابر برزیل، بازهم ناكام بماند و شانس صعودش به پیكارهای مهم سال آینده كاهش یابد.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: noandish.com
 
مطالب جالب دیگر:
تولد یک نوزاد عجیب الخلقه: یک سر، دو بدن، 4دست و ...!
گزارشی از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال در دنیا!
اسامی جدید ممنوع التصویرهای سیما
مردان دروغگوتر هستند یا زنان؟!
بهترین سن برای یادگیری زبان دوم برای کودکان؟