از‌قرار معلوم، بعد از امضای قرارداد پر سر‌و‌صدای حمید عسگری با...
 
ماجرای امضای قرارداد پرسر‌و‌صدا و سینمایی حمید عسگری، بالاخره فاش شد؛ عسگری بازیگر نقش اول فیلم تازه‌ی فریدون جیرانی خواهد شد.
باوجود این‌که شرکت فرهنگی هنری «هدایت فیلم»، آقای شایسته و البته شخص فریدون جیرانی، به‌شدت در تلاش بودند که فیلم جدیدشان در سکوت کامل خبری و رسانه‌ای جلوی دوربین برود و کوچک‌ترین خبر و نامی از فیلم و بازیگرانش به بیرون درز نکند، تلاش‌های ما اما جواب داد تا نتیجه‌اش را در اختیارتان قرار دهیم.
از‌قرار معلوم، بعد از امضای قرارداد پر سر‌و‌صدای حمید عسگری با هدایت فیلم، این خواننده، مطابق یک سناریوی از پیش تعیین‌شده در یک ملاقات کاملا سری و برنامه‌ریزی‌شده، رو‌در‌روی فریدون جیرانی قرار می‌گیرد و این فیلم‌ساز خوب پیشنهاد بازی در فیلم جدیدش را بی‌مقدمه به این خواننده می‌دهد تا بازتاب این غافل‌گیری را توی چهره‌ی حمید ببیند و یک لذت اساسی ببرد.
عسگری که توی آن‌لحظه شوکه شده، دم از شاگردی و مریدی نزد «استاد» می‌زند تا این فرصت استثنایی را به‌هیچ‌وجه از دست ندهد و در مسیری قدم بردارد که محمد‌رضا گلزار، پیش‌تر آن‌را پیمود و حالا به سوپراستاری بی‌رقیب تبدیل شده است. به‌این‌ترتیب، توافق‌های اولیه‌ صورت می‌گیرد و حمید برای تست لباس، حدود 2 بعد‌از‌ظهر دوشنبه، 16 شهریور به دفتر جیرانی می‌رود و از قرار معلوم هم همه‌چیز به‌خوبی و خوشی انجام می‌شود.
هر‌چند پیشنهاد «یک‌دوره کوتاه و فشرده‌ی بازیگری» از سوی جناب کارگردان چندان به مذاق عسگری خوش نمی‌آید اما به‌ناچار قبول می‌کند و این‌دوره کوتاه‌مدت قرار است که از اواخر این‌هفته برگزار شوند و حمید پشت نیم‌کت آموزش بازیگری استاد بنشیند!
نقش اول ‌بودن عسگری در این فیلم بیش از هر‌چیز دیگری عطش و وسوسه‌ی او را برای حضور در این وادی «ستاره‌بازی» افزایش داده و باید منتظر ماند و دید که این تجربه تا چه حدی می‌تواند آخر و عاقبت خوبی برای این خواننده‌ی پاپ و پر‌طرفدار در آینده‌ای نه‌چندان دور داشته باشد.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: musicema.com
 
مطالب جالب دیگر:
CAN YOU READ IT !!
ماجرای خواندنی شعر معروف شهریار درباره حضرت علی(ع)
تولد نوزادی با 3 دست!! (+عکس)
هزینه‌های ازدواج زوج‌های روس در پر طرفدار ترین روز سال 2009 !
دردسر کفش پاشنه بلند برای خانم‌ها!
عکس‌های آنجلینا جولی و براد پیت در حال خرید همستر!
مردی که 5میلیون پوند دماغش را بیمه کرده است!!