بازیگر مشهور ترکیه ای پس از ورشکستگی حالا راننده کامیون شده است! عکس
تولگا کارل بازیگر سرشناس ترکیه ای پس از کناره گیری از بازیگری, این روزها راننده کامیون شده است

شغل جدید تولگا کارل بازیگر ترکیه ای

روز هفتم ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی، روزنامه‌ها و سایت‌های خبری نوشتند که دوستان تولگا کارِل رابطه خود با او را قطع کرده اند. قطع رابطه دوستان با تولگا کارل پس از کناره گیری او از بازیگری و کار در زمینه توریسم درمانی بوده است، تولگا پس از مدتی ورشکسته می‌شود و حالا در ایالات متحده آمریکا راننده کامیون است.

بنا به گزارش روزنامه (یِنی شفق) ترکیه، کارِل ایفاگر نقش (اوز) در سریال (برگ ریزان) دوستانش را به خاطر اینکه او را تنها گذاشته اند سرزنش کرد.

کارِل می‌گوید: بعد از آنکه برخی از مردم متوجه شدند که راننده کامیون شده ام از من دور شدند؛ آن‌هایی که در هفته دست کم دوبار به من تلفن می‌زدند الآن دیگر نیستند، چون بودن با من دیگر برایشان سود و منفعتی ندارد.

او در ادامه افزود: این یعنی اینکه آن‌ها فقط به خاطر این که مشهور بودم به من نزدیک می‌شدند، امروز یک کامیون دارم، اگر فردا صاحب صد کامیون شدم چطور؟ آیا ارزش و قیمتم دوباره بالا می‌رود؟ لعنت به این دوستی‌های دروغین!

تولگا در سال ۲۰۱۶ میلادی در زمینه توریسم درمانی فعالیت کرد و در همان زمان با سارا اسکات ازدواج و با او به آمریکا رفت.


تولگا کارل و همسرش سارا اسکات

تولگا کارل و همسرش سارا اسکات

تولگا که در توریسم شکست خورد به تگزاس رفت و رانندگی کامیون و ماشین‌های بزرگ را در آنجا آموخت. او می‌گوید مردم از اینکه بعد از بیست سال بازیگری، به این کار روی آورده ام ملامتم می‌کنند، اما این شغل رویای کودکی من بوده است و از اینکه مسخره ام کنند ناراحت نمی‌شوم، چون با اینکار به خانواده ام کمک می‌کنم.

تولگا بر این باور است که رانندگی ماشین‌های بزرگ با خلبانی فرقی ندارد و در هر دو سلامت جسم و روان نیاز است. کارل که در سال ۲۰۱۷ برای دومین بار پدر شده می‌گوید: می‌خواهم از داستان زندگی ام در آینده یک فیلم بسازم.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir