نامزدی نوه 31 ساله ملکه انگلیس با میلیاردر ایتالیایی + عکس
نوه 31 ساله ملکه انگلیس با میلیاردر ایتالیایی که 34 سال سن دارد نامزد کرده است

جزئیات نامزدی نوه ملکه انگلستان با میلیاردر ایتالیایی

پرنسس بئاتریس نوه ملکه الیزابت، با صاحب بزرگترین شرکت املاک و مستغلات ایتالیا میلیاردری به نام «ادواردو ماپلی موززی» نامزد کرد.

بنا به گزارش روزنامه سان انگلستان، پرنسس بئاتریس یورک ۳۱ ساله فرزند اول شاهزاده اندرو، دوک یورک و سارا، دوشس یورک است. او با میلیاردر ایتالیایی ۳۴ ساله پس از چند ماه از نخستین دیدار ازدواج کردند. آقای موززی در ماه جاری از او تقاضای ازدواج کرد.

این زوج ابراز خوشحالی کردند که اخبار شاد خود را با مردم در بیانیه صادر شده توسط کاخ سلطنتی انگلیس به اشتراک بگذارند. در این بیانیه اعلام شد که این ازدواج در سال ۲۰۲۰ انجام خواهد شد و والدین وی از نامزدی دخترشان با یک مرد دوست داشتنی و وفادار ابراز خوشحالی نموده و برای آن‌ها آرزوی آینده‌ای شاد کردند.


نوه ملکه و نامزدش

نوه ملکه و نامزدش


یوجین، خواهر پرنسس بئاتریس عکسی را که خودش از خواهر و نامزد او گرفته را در اینستاگرام منتشر کرد و به اشتراک گذاشت و گفت که از انتقال این خبر خوب بسیار خوشحال است.

شایان ذکر است پرنسس بئاتریس در نوبت جانشینی سلطنت قلمرو‌های همسود نفر نهم و دومین شخص مؤنث است و همین امر به او حق ازدواج بدون اجازه ملکه را می‌دهد درست مثل کاری که شاهزاده ویلیام و هری انجام دادند، اما با این وجود هفته پیش بئاتریس و ادواردو همراه با اندرو و سارا و پرنسس یوجین و همسرش «جک بروکسبانک» پیش از اعلام نامزدی، ملکه را در مزرعه اش در مورال اسکاتلند ملاقات کردند.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir