کاهش وزن 50کیلوگرمی ادل!! + عکس قبل و بعد کاهش وزن
ادل آهنگساز و خواننده مشهور و 31 ساله این روزها به شدت به خاطر کاهش وزن شدید خود مورد توجه است و به نظر می رسد این کاهش وزن حتی برای خود او نیز به یک چالش جدی تبدیل شده است

ادل چند کیلو وزنش را کاهش داده است؟

یکی از تصاویری که توجه بسیاری را به سمت ادل جلب کرد، تصویری بود که وی را در آنگولا و در تعطیلات کریسمس با کاهش وزنی خیره کننده نشان می داد. کاهش وزنی که حتی باعث نگرانی طرفداران وی شد.

وقتی تصاویر او منتشر شد، گمانه زنی ها درباره علل کاهش وزن وی نیز قوت گرفت. برای مثال عده ای این کاهش وزن را حاصل رژیم لاغری می دانستند و برخی دیگر می گفتند وی تحت ورزشهای سنگین قرار دارد اما در نهایت هیچ فردی نمی دانست او دقیقا تا چه حد کاهش وزن داشته است.

اکنون ادل در یک گفتگو اشاره کرده که حدود 100 پوند برابر با 45 کیلو و نیم کاهش وزن داشته است.

این موضوع در شرایطی رخ داده که ادل مدعی شده هیچ مشکلی با پوست خود ندارد؛ مشکلاتی مثل شل شدن پوست و مواردی دیگر که در رژیمهای سنگین رخ می دهند. اما جالب است که پیش از این که ادل وزن خود را اعلام کند عده زیادی درباره وزن وی و روشهای کاهش وزن وی صحبت کردند. برخی می گفتند او 70 پوند کاهش وزن داشته و برخی دیگر کاهش وزن او را بیش از 100 پوند می دانستند.

با همه این ها به نظر می رسد ادل برای رسیدن به وزن مذکور، سختی های بسیاری را متحمل شده است و از ترکیبی از ورزش و رژیم استفاده کرده است.


ادل قبل و بعد از کاهش وزن

ادل قبل و بعد از کاهش وزن



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: roozplus.com