زنان جذاب هالیوودی که از مجرد بودن خود لذت می برند
قصد داریم به معرفی زنان مجرد هالیوودی بپردازیم که از تنها بودن خود لذت می برند

زنان مجرد هالیوود

اما واتسون در مصاحبه ای که در سال ۲۰۱۹ با نشریه ی ووگ داشت در مورد فشارهای اجتماعی ای صحبت کرد که با نزدیک شدن به ۳۰ سالگی پیش روی خود می بیند و گفت که از مجرد بودن خود کاملاً راضی است.

اما این ستاره ی بریتانیایی تنها سلبریتی زنی نیست که از علاقه اش به زندگی مجردی صحبت کرده.

گرچه این روزها و بعد از لحظه ی احساسی ای که میان جنیفر آنیستون و برد پیت در بیست و ششمین مراسم اهدای جوایز انجمن بازیگران رقم خورد، طرفداران حدس می زنند این زوج سابق به زودی و بعد از سال ها جدایی رابطه ی خود را دوباره از سر گیرند، اما آنیستون هم بارها در مصاحبه هایش اظهار کرده از مجرد بودن خود راضی است.

در ادامه به سلبریتی های زنی خواهیم پرداخت که از زندگی مجردی خود کاملاً اظهار رضایت کرده اند.

اما واتسون

اما واتسون در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۹ گفته بود: «هیچوقت این حرف را که “از مجرد بودنم راضی هستم” باور نمی کردم و فکر می کردم دروغ محض است. خیلی طول کشید تا به این نقطه برسم اما از مجرد بودنم خیلی راضی هستم.» او در توصیفی جالب، خود را شریک عاطفی خودش در زندگی بیان کرد.

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون در سال ۲۰۱۶ در مقاله ای اختصاصی برای یک نشریه گفته بود: «ما با یا بدون جفت، با یا بدون بچه هم کامل هستیم.»

«وقتی پای بدن مان به میان باشد، ما باید برای خودمان تصمیم بگیریم که چه چیزی زیبا محسوب می شود. این تصمیم فقط و فقط به خودمان مربوط می شود.»

امیلیا کلارک

امیلیا کلارک در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای گفته بود: «مردم دائماً از من می پرسند که حالا با چه کسی در رابطه هستم و حقیقت آن است که هیچکس.»

«اشکالی هم ندارد. حالا چیزهای زیادی را می فهمم. به عنوان یک زن فکر می کنم این در ذات ما است که کس دیگری را پرورش دهیم. گاهی به بهای غافل شدن از خودمان.»

درو بریمور

درو بریمور در کتاب خاطرات خود به نام Wildflower نوشته: «این عجله ی ما برای به پایان رساندن “دوران مجردی” کنایه دار است، انگار که بیماری یا مرضی باشد که باید از دستش خلاص شویم یا به آن غلبه کنیم.»

«حقیقت آن است که به احتمال زیاد یک روز با یک نفر آشنا خواهید شد و او هم خواهد رفت. و وقتی هم که برود، دیگر واقعاً رفته! چرا هیچکس به ما نمی گوید که چقدر مهم است از مجرد بودن و با خودمان بودن لذت ببریم؟»

هلی بری

هلی بری یک بار در مصاحبه ای گفته بود: «مردان برای من مثل گیلاس روی کیک هستند. اما آن کیک من هستم و کیک من به خودی خود خوب است. حتی اگر هیچ گیلاسی رویش نباشد.»

شارلیز ترون

شارلیز ترون در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه ای گفته بود: «مدت خیلی زیادی است که با کسی در رابطه نبوده ام. هیچوقت نخواستم که ازدواج کنم.»

«این ها چیزهایی نیستند که برای من سخت باشند چون واقعیت ذات من هستند. متوجه شدم که دیگران از این مسأله و بیشتر در مورد زن ها تعجب می کنند.»

کندال جنر

کندال جنر در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای اظهار کرد: «یک زن قوی مستقل است و به یک مرد نیاز ندارد. او مشکلی با اینکه به تنهایی به جایی برود ندارد و این مسأله نگرانش نمی کند.»

هیلی استاینفیلد

هیلی استاینفیلد در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه ای گفت: «برای داشتن رابطه همیشه فرصت هست. حالا اینطور فکر می کنم و گرچه از گفتنش بیزارم اما اولویت اولم این کاری است که مشغولش هستم. این و خانواده ام و بعد چیزهای دیگر.»

سلنا گومز

سلنا گومز در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه ای گفت: «دو سال گذشته را با هیچ کسی در رابطه نبوده ام و می خواهم بدانم عشق دفعه ی دیگر برایم چه شکلی خواهد بود. می خواهم واقع بین باشم و دوست ندارم رابطه ام اینگونه باشد که وابسته یا آشفته باشم یا نتوانم با شریک عاطفی ام صحبت کنم. فکر می کنم وقتی بزرگ تر می شوید، کسانی را پیدا می کنید که واقعاً مناسب تان هستند.»



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: rooziato.com