بدرفتاری جاستین بیبر با سلنا گومز از زبان خودش!!
جاستین بیبر در مصاحبه جدید به شکل غیرمستقیم از سلنا گومز بخاطر عذرخواهی کرد

اعتراف جاستین بیبر به بدرفتاری با سلنا گومز

جاستین بیبر و سلنا گومز، مدت‌ها پیش، بایکدیگر رابطه داشتند که این رابطه، چندین بار قطع شد و مجددا از سر گرفته شد تا اینکه نهایتا برای همیشه به جدایی انجامید و حدود دو ماه بعد، جاستین با هیلی بالدوین وارد رابطه شد و اواخر سال پیش نیز با یکدیگر ازدواج کردند. رابطه این دو خواننده معروف هالیوودی، برروی آلبوم اخیر سلنا گومز با نام (Rare) که در دسامبر ۲۰۱۹ منتشر شد، تاثیر گذاشت.

سلنا در اینباره گفت که موزیک جدیدش در بهبود بخشیدن روند رابطه‌اش به او یاری رسانده است. ازطرفی اخیرا جاستین بیبر، مصاحبه‌ای انجام داده که در آن از افکارش نسبت به رابطه قبلی خود با سلنا گومز صحبت کرده است.

جاستین در این مصاحبه، بدون آوردن نام سلنا گومز به رابطه قبلی خود که پیش از ازدواجش با هیلی در آن بود، اشاره کرد؛ البته همه می‌دانند که منظور جاستین از این رابطه، دوستی‌اش با سلنا گومز بود.

او در اینباره گفت: «من فکر می‌کنم که در رابطه قبلی‌ام آسیب دیدم. من در رابطه پیشینم، غفلت کردم، دیوانگی کردم، رفتار وحشیانه داشتم و در یک کلام، بی‌ملاحظه بودم. وقتی که با هیلی وارد رابطه شدم، برای اینکه واقعا خودم را بسازم، وقت گذاشتم و برروی خودم تمرکز کردم و تلاش کردم که تصمیمات درست بگیرم و بله؛ باید بگویم که من بهتر شدم».

برخی از هواداران اینگونه برداشت کرده‌اند که جاستین بیر با گفتن این حرف‌ها و ازطرفی بروز احساسات و گریه کردنش در مستند اخیر خود، بابت تمام اتفاقات بدی که در این چند سال پشت‌سر گذاشته و اشتباهاتی کرده، از سلنا و هوادارن درخواست دارد که او را ببخشند و دیگر به او به چشم یک انسان خودخواه و منفور به او نگاه نکنند.

سلنا گومز در در مصاحبه‌ای در ماه ژانویه گفته بود: «ترانه تو را از دست دادم تا خودم را دوست داشته باشم (Lose You to Love Me) که تک‌آهنگی بود که در اکتبر ۲۰۱۹ منتشر شده بود، راهی برای خداحافظی کردن او با رابطه‌اش با جاستین بیبر بود. او هچنین به این نکته اشاره کرد که ازطرف بیبر مورد سوءاستفاده عاطفی قرار گرفته است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: bartarinha.ir