منتشر شدن چند عکس جعلی منتسب به هنرمندان و بازیگران زن سینمای‌ایران که گفته می‌شود در یک مراسم خصوصی از بازیگران گرفته شده است باعث...

منتشر شدن چند عکس جعلی منتسب به هنرمندان و بازیگران زن سینمای‌ایران که گفته می‌شود در یک مراسم خصوصی از بازیگران گرفته شده است باعث به وجود آمدن جنجال های فراوانی شده است.‌این عکس که به هنرمندان و بازیگران زن سینمای‌ایران نسبت داده میشود و چند روز قبل از طرق مختلف پخش شده است ، تعدادی از هنرمندان و بازیگران زن سینمای‌ایران را بدون روسری و به صورت بی حجاب نشان می‌دهد. انتشار‌این عکس با واکنش شدید برخی هنرمندان مواجه شده و بسیاری آن را نقض حریم خصوصی افراد تلقی کرده و آن را به شدت تکذیب می‌کنند.
یکی از بازیگران زن سینمای‌ایران با انتقاد شدید از چنین اقداماتی گفت: متاسفانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از خط قرمزها نادیده گرفته می‌شود به طوری که برخی افراد به ظاهر توانمند اقدام به وارد شدن به حریم خصوصی افراد می‌کنند و به خود اجازه هرگونه کار ناشایستی را می‌دهند.
 
 
این بازیگر که تاکنون در فیلم ها و سریال های تلوزیونی زیادی‌ایفای نقش کرده است ادامه داد: درست کردن تصاویر و عکس های جعلی که با برنامه های کامپیوتری از قبیل فتوشاپ و ... و پخش آن دراینترنت و مونتاژ فیلم های خارجی و تدوین آنها به صورت حرفه‌ای و پخش گسترده آن در تلفن های همراه از جمله اقداماتی است که بسیاری از هنرمندان معروف و حتی ورزشکاران و سایر اقشار جامعه از آن در امان نیستند.این ستاره سینما در پایان خواستار بر خورد جدی مسئولین امر با چنین اقداماتی شد. با دقت در عکسی که منتسب به هنرمندان زن سینمای‌ایران است به راحتی میتوان دریافت که‌این عکس به صورت کاملاً ناشیانه و به وسیله کامپیوتر طراحی شده است.افرادی که در‌این عکس وجود دارند از چندین عکس مختلف کات شده و در کنار هم قرار گرفته اند و به گونه‌ای حرفه‌ای صورت برخی هنرمندان زن سینمای‌ایران جایگزین عکس‌های اصلی شده است.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: ramtin2004.blogfa.com
 
مطالب جالب دیگر:
پاک کردن گناه با چاقو و ساطور! (+عکس)
دو عکس از ریحانا به همراه برادرش!
طلا گلزار، سوپرمدلی در لس آنجلس! (+عکس)
دلیل ظاهر شدن و پنهان شدن ناگهانی لبخند مونالیزا ؟!
خیانت آقای بوردا، باعث خوش‌پوشی خانم‌های جهان شد!! (+عکس)
عکس‌های آنجلینا جولی و براد پیت در حال خرید همستر!
دخترهای مدرسه چه نوع پسری را دوست دارند و پسرها چطور؟!