افشاگری پاریس هیلتون درباره آزار و اذیت در نوجوانی!
پاریس هیلتون درباره کودکی و نوجوانی اش دست به افشاگری زده است

زندگی سخت پاریس هیلتون در نوجوانی

بیشتر ثروتمندان، تاجران و مدیران ارشد دولتی ترجیح می‌دهند فرزندان خود را در مدارس شبانه‌روزی بین المللی یا مدارس خصوصی با امکانات فوق‌العاده ثبت نام کنند، تا بدین صورت نسبت به سایر بچه‌ها بهتر رشد کنند و آموزش با کیفیت‌تری داشته باشند، این اقدام هر چند باعث می‌شود تا آنها خوب درس بخوانند اما بین آنها و بقیه بچه‌ها که با امکانات معمولی درس خوانده‌اند جدایی و یا حس نفرت به وجود می‌آید. گاهی بچه‌های ثروتمند در مدارس مورد بی‌رحمی و آزار قرار می‌گیرند و همین مسئله در طول زندگی با آنها همراه است.

پاریس هیلتون میلیاردر آمریکایی و صاحب هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون فاش کرد که در دوران نوجوانی در یک مدرسه شبانه روزی مورد آزار روحی و جسمی قرار گرفته‌است.

او در یک مستند منتشر شده در یوتیوب به شرح این ماجرا پرداخته است. پاریس هیلتون ۳۹ ساله در این مستند گفت که او مورد آزار روانی و جسمی قرار گرفته و ساعتها در اتاق انفرادی انداخته میشد و به او داروهای ناشناخته می‌خوراندند. او می‌گوید در مدرسه مورد سواستفاده قرار گرفته و حالا می‌خواهد کاری کند تا در مدرسه مورد نظر برای همیشه بسته شود.

پاریس هیلتون به خاطر همه این ماجراها در حدود چند سالی هم با والدینش قطع ارتباط کرد، او هر وقت یاد خاطرات تلخ نوجوانی می‌افتد خونش به جوش می‌آید و از خود می‌پرسد چرا والدینم من را در مدرسه "برو كانيون" در ایالت یوتا ثبت نام کردند و چرا پیگیر احوالاتم نبودند؟

برخی بر این باورند که پاریس هیلتون با این جنجال‌ها و خاطره گویی‌های تلخ قصد جلب توجه دارد و برخی هم مشکل او را ناشی از آشفتگی دوران نوجوانی می‌دانند که امروز برای او تبدیل به عقده و چالش روانی شده‌است.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir