سیلویو برلوسکونی علاوه بر اینکه امپراتور پروپاگاندا و کلوپ‌های غیراخلاقی در ایتالیا خوانده می‌شود، امپراتور جراحی زیبایی در سیاستمداران جهان نیز به حساب می‌آید...

سیلویو برلوسکونی نخست‌وزیر ایتالیا در جریان کنفرانس خبری خود با رییس‌جمهور برزیل،‌ در حالی که از آرایش پیش از فیلمبرداری خود رنج می‌برد،‌ مرتباً با دستمالی پارچه‌ای صورت خود پاک می‌کرد.
در این میان، ‌نکته‌ای که مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفته مربوط به زمانی است که برلوسکونی از روی دیگر دستمال استفاده کرد چرا که این اقدام وی نشان داد دستمال وی مملو از مواد آرایشی شده است.
 
تغییر رنگ دستمال به خاطر حجم انبوه مواد آرایشی استفاده‌شده
برای برلوسکونی 73 ساله
سیلویو برلوسکونی علاوه بر اینکه امپراتور پروپاگاندا و کلوپ‌های غیراخلاقی در ایتالیا خوانده می‌شود، امپراتور جراحی زیبایی در سیاستمداران جهان نیز به حساب می‌آید.
وی برای انجام عمل زیبایی بر روی چهره خود، مدتی از انظار عمومی پنهان شده بود تا بعد از آن، چهره‌ای بسیار جوان‌تر و لاغرتر داشته باشد.
برلوسکونی که به برزیل سفر کرده، دیروز سه‌شنبه پس از دیدار با داسیلوا در پشت درهای بسته که به صحبت در مورد روابط فیمابین سپری شد، اعلام کرد: در این دیدار در خصوص دیدگاه‌های خود در مورد 2 موضوع زن و فوتبال که هر دو در جهان دوست داشتنی هستند! با آقای داسیلوا صحبت کردیم.
این سیاستمدار 73 ساله ایتالیایی ادامه داد: "لولا گفته که از 35 سال پیش که ازدواج کرده، فکر زنان را از سرش بیرون کرده است"!
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: jahannews.com
 
مطالب جالب دیگر:
بزرگترین لیموی جهان به اندازه یک هندوانه!! (+عکس)
دوقلوهای به هم چسبیده آمریکایی که باید 15دقیقه زنده می‌ماندند اما...!! (+عکس)
مترو و اتوبوس شما را لاغر می‌کنند!!
ماشین زیبای آئودی با 62 اسپیکر مخصوص عاشقان موسیقی!! (+عکس)
ماموریت وکیل معین در تهران!!
چرا انسان جهان را رنگی می‌بیند؟
کدام بازیکنان و مربیان فوتبالی در ایران با هم فامیلند؟!!