در این روزنامه آمده است که خانم «ماریا کرنر» که هفت سال از نامزدش بزرگ تر است، از تابستان سال گذشته به...

 
روزنامه پرفروش «بیلد» چاپ آلمان با انتشار خبری بر روی پایگاه اینترنتی خود، از مسلمان شدن خانم «ماریا کرنر» 28 ساله، نامزد «مسعود آوزیل» بازیکن ترک تبار تیم فوتبال آلمان خبر داد.
در این روزنامه آمده است که خانم «ماریا کرنر» که هفت سال از نامزدش بزرگ تر است، از تابستان سال گذشته به نامزدی وی در آمده است؛ وی خبر مسلمان شدنش را پیش از سفر همسرش به آفریقای جنوبی برای شرکت در مسابقات جام جهانی فوتبال 2010، اعلام کرد.
 
 
«ماریا کنر» که در گذشته از مسیحیان پروتستانت بوده خواهر «سارا کرنر» خواننده نسبتا سرشناس آلمانی نیز است؛ «ماریا» طی مراسمی خاصی گرویدنش به دین مبین اسلام را اعلام کرد و نام خود را از «ماریا» به «ملک» تغییر داد.
مادر «ماریا کرنر» در مورد مسلمان شدن دخترش گفت: «پیش از این که گرویدنش به دین اسلامی را اعلام کند، من فهمیده بودم که به این دین نزدیک شده زیرا مدتی بود که دیگر گوشت خوک نمی‌خورد و به خواندن قرآن اهمیت می ورزید.»
 
 
خانواده «ماریا کرنر» پس از اعلام شدن خبر مسلمان شدن وی، بحث و جدل زیادی با او داشتند، اما در نهایت به تصمیم دخترانشان قانع شده و مخالفتی با اعلام این خبر نکردند؛ حتی «سارا» خواهر وی که خواننده است نیز بیان کرد که با خواهرم خیلی حرف زدم، اما در نهایت وقتی دیدم که در تصمیم خود مصمم شده، به رأی و نظرش احترام می‌گذارم.
سیمرغ: ماریا کرنر، همسر سابق یکی از فوتبالیست‌های آلمانی است و دارای فرزند نیز می باشد.
 
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: rasanehnews.ir
 
مطالب جالب دیگر:
پیشنهاداتی ساده و عجیب برای تقویت حافظه!؟!
پسر 23ساله از شدت ترس در زمان دیدن فیلم ترسناک، مرد!!
دیر یا زود، بیگانه‌ها زمین را پیدا خواهند کرد!!
تحقیقات جالب : دانشمندان ثابت کردند که داوران فوتبال بی‌طرف نیستند!!
فروش گسترده داروی تحریک جنس مخالف با طعم سوسک!!
چشم‌هایتان قوی هستند؟ آیا می‌توانید جغد پنهان شده در این عکس را پیدا کنید؟!
ایمیلی که فراگیر شده و همه ما را سرکار گذشته است!!