«آزاده نامداری» مجری جوان برنامه «غیرمنتظره» در واکنش به انتقاد رسانه ها از حضور خود با چادر قهوه ای در برنامه روز یکشنبه خود گفت...
 
«آزاده نامداری» مجری جوان برنامه «غیرمنتظره» در واکنش به انتقاد رسانه ها از حضور خود با چادر قهوه ای در برنامه روز یکشنبه خود گفت:«پوشیدن چادر رنگی در برنامه غیرمنتظره از طرف ما به دلیل پایبندی و علاقه به موضوع حجاب و عفاف است».
حضور آزاده نامداری با چادر قهوه ای در برنامه زنده غیرمنتظره باعث شد تا بیش از ده ها رسانه خبری به این اتفاق انتقاد نمایند و خبر این حضور را در خروجی سایت خود قرار دهند. اولین بار خبرگزاری برنا این خبر و تصاویر مجری را منتشر نمود و در کمتر از چند ساعت با همراهی سایت های دیگر روبرو شد
. هرچند که پیش از این نامداری از رنگ های مختلف دیگری نیز در برنامه های قبلی خود استفاده کرده بود اما ظاهراً برای سایت های خبری این رنگ بیشتر مورد جلب توجه قرار گرفته است.
نامداری که پیش از این با برنامه «تازه ها» شبکه یک سیما به شهرت رسیده بود با برنامه تلویزیونی جدید خود که کمتر از دو هفته از شروع آن می گذرد، دوباره به یکی از محبوب ترین مجریان سیما تبدیل شد و که البته این شهرت باعث ایجاد دردسرهای جدیدی برایش گردیده است.
«
آزاده نامداری» مجری جوان برنامه زنده «غیرمنتظره» شبکه دوم سیما در واکنش به انتقاد رسانه ها از حضور خود با چادر قهوه ای در برنامه روز یکشنبه خطاب به بینندگان گفت: «اگر به تقویم خود نگاه کنید امروز روز عفاف حجاب نامگذاری شده است، حجاب برای زنان ایرانی یک موضوع مهمی است و علاوه بر موضوع دینی، موضوع مذهبی هم محسوب می شود و زنان ایرانی از گذشته های دور به آن توجه داشتند. دیروز من در برنامه چادر رنگی به سر داشتم که خیلی از دوستان عزیزمان خیلی این اتفاق را دوست نداشتند و به این موضوع واکنش نشان دادند. من امروز چادر سرمه ای پوشیدم، دیروز قهوه‌ای و روزهای قبل چادر سبز رنگ و سورمه‌ای هم پوشیده بودم».
وی افزود: «تیم فکری برنامه ما بنابر تحقیقاتی که انجام داده است به این نتیجه رسیده که پوشیدن چادر رنگی شرعاً و عرفاً هیچ اشکالی ندارد و حتی باعث ایجاد نشاط در جامعه می‌شود و به کسانی که دوست دارند چادر بپوشند و زیبا هم باشند، می‌تواند کمک نماید. پوشیدن چادر رنگی در برنامه غیرمنتظره از طرف ما به دلیل پایبندی و علاقه به موضوع حجاب و عفاف است».
پس از واکنش این مجری جوان در تلویزیون، دوباره سایت های خبریی چون صراط نیوز این واکنش را پوشش دادند و از صداوسیما به دلیل عدم واکنش به این موضوع که آن را « بدعت تازه و مشكوك» نامیدند و با تیتر «حرف‌های جدیدخانم چادر قهوه ای» از این موضوع گلایه کردند و در خبر جدید خود آورده اند: «هر چند كه برهمگان مشخص است جلب توجه و خودنمایی این پوشش قطعاً بیشتر از پوشش عرف دیگر مجریان صدا و سیما است».
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: cinemafa.com
 
مطالب جالب دیگر:
چرا زنان دل نازک هستند و زود گریه می‌کنند؟!
سریعترین خودروی جهان با سرعتی فوق‌العاده!! (+عکس)
زنان فداکاری که همه را شگفت زده کردند!!!
ساخت جزیره از 44 میلیون کیلو زباله با گنجایش 5میلیون نفر!! (+عکس)
سخت‌گیرترین موجود در انتخاب همسر!؟
دختر 21ساله‌ای که هر 15دقیقه غذا می‌خورد اما فقط 25کیلوگرم وزن دارد!! (+عکس)
20 ماده‌ای که باعث بروز سرطان می‌شوند؟!