گروه Barobax که در غالب موسیقی موسوم به رپ فارسی به شکل غرقانونی و زیرزمینی فعالیت می کند، با معرفی لوکیشن اجراهای خود در رستورانی در...
 
گروه Barobax که در غالب موسیقی موسوم به رپ فارسی به شکل غرقانونی و زیرزمینی فعالیت می کند، با معرفی لوکیشن اجراهای خود در رستورانی در میدان ونک تهران، به تبلیغ فعالیت خود پرداخت.
"ح.فروزمند" از خواننده های این کلیپ، در این رپرتاژ آگهی که به شکل مصاحبه تنظیم شده است به این هفته نامه گفته است، "فضا برای کار (رپ فارسی) باز است و هیچ فشاری هم در کار نیست. ما باید تغییراتی را در کارمان انجام بدیهم".
وی درباره چگونگی پخش کلیپ سوسن خانم از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، مدعی شده: " ما ارتباطی با آنها نداریم. کلیپ در سایت ماست و آنها برداشته اند".
فروزمند درخصوص دعوت خارجی نیز گفته: "ما ترجیح می دهیم که در ایران کار کنیم . درست است که تاکنون از وزارت ارشاد مجوز نگرفته ایم اما نه فشاری بوده و هست و نه آزار و اذیتی و هیچ مشکلی هم وجود ندارد".
وی به صراحت تاکید کرده، اجرای کلیپ سوسن خانم مقدمه‌ای برای یک کار تبلیغاتی بوده و نه موسیقایی!
او ادعا کرده، از این راه به درآمد زیادی از طریق ساخت تیزر تبلیغاتی برای صداوسیما دست یافته اند.
گفتنی است، موسیقی رپ در جهان به عنوان موسیقی اعتراضی شناخته می شود اما آن چیزی که با عنوان رپ فارسی رواج یافته، به اعتقاد بسیاری از کارشناسان موسیقی اصیل و کلاسیک از قاعده و قانون چندانی تبعیت نمی کند.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: akharinnews.com
 
مطالب جالب دیگر:
عکس: پوستر دیدنی و جالب ایران ایر!
باور نکردنی: سیمکارتی که صاحبانش را به قتل می‌رسند!!
20 ماده‌ای که باعث بروز سرطان می‌شوند؟!
معجزه برای زنی که صورت نداشت و پس از 11سال صورت‌دار شد!! (+عکس)
کودک 3ساله‌ای که از 2 سالگی روزنامه می‌خواند! (+عکس)
ماموریت وکیل معین در تهران!!
قانون جالب برای زنان و مردان اتریشی که به استخر می‌روند!!