اخبار منتشره پیرامون روابط غیراخلاقی و عیاشی ریبری و بنزما دو بازیکن مسلمان تیم ملی فرانسه با یک دختر نوجوان، علاوه بر آنکه می‏تواند مشکلات خانوادگی شدیدی برایشان به همراه داشته باشد...

پس از آنکه نایب رئیس باشگاه رئال مادرید از دفاع همه جانبه با سه وکیل زبده از کریم بنزما بازیکن درگیر در مسائل اخلاقی اخیر تحت هر شرایطی سخن به میان آورده و البته سرمربی این تیم بنزما را فعلاً کنار گذاشت، كارل هاینس رومنیگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مورد نتیجه پرونده روابط جنسی غیرقانونی فرانك ریبری بازیكن این باشگاه که دیگر بازیکن درگیر در این پرونده است، تنها ابراز نگرانی كرده و قولی برای پیگیری این مسئله نداده و همین رویه، نگرانی‏هایی این دو بازیکن را برای ادامه حضور در فوتبال حرفه ای افزایش داده است؛ نگرانی‏هایی که می‏تواند به حذف این بازیکنان برای همیشه و یا یک دوره بلندمدت از فوتبال ملی نیز ختم شود.
با وجود اینكه این اتهامات از مدتها پیش در مورد ریبری مطرح بود اما بایرن مونیخ قهرمان فصل قبل بوندس لیگا به وی وفادار مانده و قراردادش را تا می 2015 با او تمدید كرده بود اما هوادارن فوتبال فرانسه و فرناند دوچسوی رئیس جدید فدراسیون این كشور  که پس از حذف فاجعه بار فرانسه از جام جهانی جانشین ژان پیر اسكالت شد، نظر دیگری دارند و  نسبت به پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی توسط این دو بازیكن با بدبینی صحبت كرده اند.
 
نخستین بازی تیم ملی فرانسه با سرمربیگری لورن بلان كه جانشین ریموند دومنیك شد در 11 آگوست برابر تیم نروژ در دیداری دوستانه است. دوچسوی 67 ساله گفت: این یك موضوع خصوصی است كه نمی‏خواهم در مورد آن نظر دهم و قضاوت كنم اما با افتضاحی كه به بار آمده دیگر به هیچ وجه حاضر نیستم این دو بازیكن در رقابت‌های ملی به میدان بروند. در آینده‌ای نزدیك با لورن بلان سرمربی تیم فرانسه صحبت می‌کنم تا دیگر این دو بازیكن را به تیم ملی دعوت نكند. مطمئن باشید تمام تلاشم را خواهم كرد تا مانع حضور این دو بازیكن در تیم ملی شوم.
ریبری 27 ساله و كریم بنزما بازیكن تیم رئال مادرید روز سه شنبه و در رابطه با یك شبكه مظنون به فحشا در یك كلوپ شبانه در پاریس تحت بازجویی قرار گرفتند. پلیس پس از اظهارات و اعترافات دختری با نام زاهیا دهار كه اعلام كرده بود ریبری و بنزما در ازای روابط جنسی به وی پول پرداخت كرده اند به این ماجرا وارد شد و ماجرا از زمانی كه زاهیا دهار در آوریل گذشته در گفتگویی عده ای از بازیكنان را هدف قرار داده و فاحشه بودن خود را تكذیب كرد، چهره دیگری یافت.
بازجویی 6 ساعته از این دو بازیكن در مورد ارائه فحشا زیر 18 سال توسط كافه مذكور بوده است و در جریان این تحقیقات برادر زن، یك دلال ناشناس بازیكن، مالك كافه زمان، یك گارسون و مردی كه ظاهرا زنان را در اختیار هنرمندان مشهور و ورزشكاران قرار می داده است به طور رسمی نیز مورد بازجویی قرار گرفته اند. ریبری پس از تحقیقات و بازجویی های رسمی یک ماه پر از سرگردانی و بی ثباتی را پیش رو خواهد داشت و او به همراه بنزما باید منتظر روشن شدن تحقیقات پلیس در مورد این شبكه فحشا در كلوپی شبانه در پاریس باشند. ریبری تا قبل از حذف فرانسه از جام جهانی بدون حتی یك پیروزی یكی از محبوب ترین بازیكنان این تیم بود و یكی از سردمداران شورش بازیكنان و تحریم یك جلسه تمرین تیم ملی فرانسه قبل از بازی پایانی آنها بود.
 
قبل از جام جهانی اتهامات مذکور علیه این دو بازیكن مطرح شده بود اما پلیس رسیدگی به پرونده را تا بعد از جام جهانی به تأخیر انداخت و روز سه شنبه اعلام كرد كه این دو رسما در محله تحقیقات و بازجویی قرار دارند. ظاهرا این دو اولین بار در كافه زمان در خیابان شانزلیزه با زاهیا دیدار كرده بودند. وی در سال 2008 و زمان رابطه با بنزما 16 ساله و هنگامی كه برای گذراندن شبی با ریبری به مونیخ پرواز كرده 17 ساله بوده است. 3 سال حبس و جریمه 45 هزار یورویی می تواند مجازات جرمی باشد كه پلیس برای تحقق آن باید اثبات كند این دو هنگام رابطه با این دختر می دانسته اند كه زیر 18 سال سن داشته است.
 
زاهیا كه مراكشی الاصل است در تحقیقات پلیس اعتراف كرده كه در ازای شبی 2000 دلار در سال 2009 به آلمان پرواز كرده و در حالی كه زیر 18 سال سن داشته است با ریبری رابطه جنسی برقرار كرده است. وی همچنین ادعا كرده كه در سال 2008 زمانی كه تنها 16 سال سن داشته با كریم بنزمای 22 ساله و همچنین با سیدنی گووو بازیكن 30 ساله تیم پاناتینایكوس نیز پس از رسیدن به 18 سالگی رابطه داشته است اما دیلی تلگراف تأكید كرده كه این بازیكنان سن واقعی او را نمی دانسته اند.
وی در گفتگویی با مجله پاریس مچ بیان كرده كه ریبری برای جشن تولد 26 سالگی اش در 7 آوریل سال گذشته بلیط درجه یك پروازی به پاریس را برای وی رزرو كرده تا او را هتلی 5 ستاره ملاقات كند و اذعان کرد: من هدیه تولد ریبری بودم. فرانك با من در كلوپی در پاریس دیدار كرده بود و برای جشن تولدش این برنامه را ریخت. ما رابطه جنسی داشتیم و وی به من پول داد.
 
پلیس در حال تحقیق در مورد نحوه گرفتن بلیت پرواز به مونیخ است كه اگر ریبری شخصا این كار را كرده باشد آنگاه فرض بر این است كه با دسترسی به اطلاعات پاسپورت زاهیا از سن واقعی وی نیز اطلاع داشته است. ریبری در نامه ای به دومنیك سرمربی وقت تیم ملی فوتبال فرانسه خواسته بود تا وی از فهرست تیم ملی خط نزند چرا كه وی از سن واقعی زاهیا اطلاعی نداشته است. ریبری تاكنون به داشتن رابطه جنسی با این زن اعتراف كرده اما پرداخت پول به او و دانستن سن واقعی او را رد كرده است.
سوفی بوتایی وكیل ریبری در گفتگو با رادیو اروپا یك گفت: این رفتار غیر مسئولانه تمركز او را نابود كرده و تعادل روانی فردی را كه دو ماه است با اتهامات مطرح شده علیه وی دست در گریبان است را تحت تأثیر قرار داده است. دختری كه محور این پرونده است هنگام رابطه با ریبری گفته بوده كه 20 سال سن دارد اما در واقع تنها 17 سال سن داشته است.
 
ریبری كه متاهل و دارای دو فرزند است در آوریل 2009 او را به مونیخ دعوت كرده تا تولد بیست و شش سالگی اش را جشن بگیرد و افزود كه سال قبل از آن وی برای سه بار رابطه به او پول پرداخت كرده است. اخبار منتشره پیرامون روابط غیراخلاقی و عیاشی ریبری و بنزما دو بازیکن مسلمان تیم ملی فرانسه با یک دختر نوجوان، علاوه بر آنکه می‏تواند مشکلات خانوادگی شدیدی برایشان به همراه داشته باشد، به کاهش محبوبیتشان منجر خواهد شد.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnak.ir
 
مطالب جالب دیگر:
بازی لی لی مدل سال 2010!! (+عکس)
ماجرایی باورنکردنی و واقعی از یک عشق!! (+عکس)
نکاتی فوق‌العاده جالب و قابل تامل درمورد سریال لاست!!
پسری که دود سیگارش را از گوش‌هایش خارج می‌کند! (+عکس)
25مرگ عجیب و شگفت انگیز در دنیا که باور کردنی نیستند!!
گربه‌ای به مدت 4هفته با خوردن نخودهای یخ زده و لیسیدن برفک در فریزر زنده ماند!!
دختری که در 9سالگی ازدواج کرد و ۱۰ سالگی طلاق گرفت! (+عکس)