اوباما با بیان این مطلب به برنامه "دیدگاه" شبکه تلویزیونی ABC گفت: من فکر می‌کنم که هیلاری و بیل خواسته اند این مراسم را تنها برای...
 
رئیس جمهوری آمریکا از دعوت نشدنش به مراسم ازدواج "چلسی کلینتون" دختر وزیر خارجه دولت خود خبر داد.
"باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا به مراسم ازدواج دختر هیلاری و بیل کلینتون که در بخش شمالی نیویورک برگزار شد، دعوت نشد.
اوباما با بیان این مطلب به برنامه "دیدگاه" شبکه تلویزیونی ABC گفت: من فکر می‌کنم که هیلاری و بیل خواسته اند این مراسم را تنها برای دخترشان چلسی و همسر آینده اش نگه دارند. وی که روز گذشته برای ضبط یکی از قسمتهای این برنامه به استودیو این شبکه رفته بود، در پاسخ به این سوال که آیا در عروسی چلسی حضور خواهد داشت یا نه اظهار داشت: شما که نمی‌خواهید دو رئیس جمهور را در یک عروسی ببینید؟ رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه احساس مهمانان و شرکت کنندگان در این مراسم قابل درک است خطاب به آنان افزود: متاسفم، اما شما نیز احتمالا به مراسم ازدواج ساشا و یا مالیا (دختران اوباما) دعوت نخواهید شد. خاطرنشان می‌شود که چلسی ویکتوریا کلینتون متولد فوریه 1980 تنها فرزند بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا و هیلاری رودهام کلینتون وزیر امورخارجه کنونی آمریکا است. او که فارغ التحصیل دانشگاه استانفورد است، بعنوان یکی از امیدهای آینده حزب دمکرات برای ریاست جمهوری آمریکا به شمار می‌رود.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: shafaf.ir
 
مطالب جالب دیگر:
راهی فوق‌العاده ساده برای کاهش استرس‌!!
مردی که موهای گوشش 25سانتی‌متر شده‌اند!! (+عکس)
دیوید بکهام و رولزرویس منحصربفردش! (+عکس)
مسلمان شدن نامزد ستاره کم سن و سال آلمانی که 7سال از وی کوچکتر است!! (+عکس)
ظهور ازدواج جدید: ازدواج روزانه!!
گردشگرانی که عاشق خوراك عنكبوت هستند!! (+عکس)
رافائل نادال و ساعت مچی به ارزش نیم میلیارد تومان! (+عکس)