دیروز فرزاد حسنی به من زنگ زد. عصبی به نظر می‌رسید . دلیلش را پرسیدم. با کمال تعجب گفت که...

رضا رشید پور در وبلاگش نوشته است:

سلام . گشایش سفره ی پرستاره ی آسمانی بر شما مبارک
دیروز فرزاد حسنی به من زنگ زد
. عصبی به نظر می‌رسید . دلیلش را پرسیدم. با کمال تعجب گفت که اجازه ی اجرای برنامه در تلویزیون را به او نداده اند! از تصمیم های لحظه ای و شتاب زده ی مدیران شبکه بسیار دلخور بود . . .

یک هفته ی پیش من به فرزاد زنگ زدم . خوشحال به نظر می‌رسید . دلیلش را می‌دانستم . مشغول نوشتن ترانه ی استوا بود . بازگشتش به تلویزیون را تبریک گفتم و از خوشحالی و طراوتش لذت بردم .

تا کی این چرخه ی فرسوده ی تکرار و اشتباه خواهد چرخید ؟ چرا نمی‌خواهیم باور کنیم که ماه عسل برنامه ی فرزاد حسنی است ؟ برایش زحمت کشیده و خون دل خورده . چرا تلاش موفق او برای جذب میلیون ها بیننده را نادیده می‌گیریم ؟ زمانی نه چندان دور گفتگو های جالب او با چهره های جوان نقل محافل بود و همین آقایان مدیر به داشتن برنامه ی اینچنینی افتخار می‌کردند … حالا مگر چه چیزی تغییر کرده که شمشیرهایمان را برای این مجری سرشناس و دوست داشتنی از رو بسته ایم ؟! من مطمئن هستم که فرزاد حسنی هیچ تغییری نکرده . او همان فرزادی است که با خانم آرین گفتگو کرد و مردم با اشتیاق فیلم آن را دست به دست چرخاندند . عجیب است که فراموش کرده اید . بهتر بگویم … عجیب است که خودتان را به فراموشی زده اید . البته می‌دانم که  یکی از رموز مدیریت در این روزگار فراموشی است !!!

امیدوارم که در این چند ساعت باقی مانده تصمیم آقایان عوض شود و فرزاد حسنی را به خانه اش بازگردانند . او از جنس رسانه است و بی گمان حضورش در قاب تلویزیون تحولی قابل توجه در رخوت رسانه ای ماه های اخیر خواهد بود . بهتر است به جای هزار ساعت سخنرانی در مورد معایب شبکه ی فارسی وان هر روز فقط یک دقیقه تصمیم های منطقی بگیریم … ان شاالله

ضمنا شنیده ام که حسن جوهرچی را کاندیدای اجرای این برنامه کرده اند . حسن را باهوش تر از آن می‌دانم که چنین اشتباه ویرانگری را مرتکب شود . هرکسی به صندلی ماه عسل تکیه بزند خواهد باخت مگر فرزاد!!
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: rashidpour.com
 
مطالب جالب دیگر:
بی ادب ترین رانندگان جهان کدامند؟
عکس‌های دیدنی از کنسرت بنیامین در جشنواره تابستانی كيش!
اس ام اس مخصوص آغاز ماه مبارک رمضان
حضور ابرو گوندش، خواننده ترکیه‌ای36ساله با همسر 27ساله ایرانی‌اش در کرج!! (+عکس)
دستگیری مردی که خودش را شکل شیطان کرده بود!؟
عکس‌های منتخب روز / 23 مرداد
عکس رادیولوژی زنی که سنجاق قفلی خورده است!!!