برادر «مایکل جکسون» خواننده سرشناس آمریکایی طی اظهاراتی در مورد دین برادر خود گفت: برخی حرف و حدیث‌ها در مورد دین برادرم وجود دارد. باید بگویم «مایکل» هنوز...

«جیرمن جکسون» برادر «مایکل جکسون» خواننده سرشناس آمریکایی طی اظهاراتی در مورد دین برادر خود گفت: برخی حرف و حدیث‌ها در مورد دین برادرم وجود دارد. باید بگویم «مایکل» هنوز مسلمان نشده بود اما با مسلمان شدن هیچ مخالفتی نداشت و احتمال مسلمان شدنش هم خیلی نزدیک بود.
«جیرمن جکسون» که با رادیو
BBC گفتگو می‌کرد، در ادامه افزود: «مایکل» خیلی به دین اسلامی و مسلمانان اعتماد داشت از همین رو تمام محافظانی که برای خود انتخاب کرده بود مسلمان بودند و همه می‌دانند که محافظان باید افرادی مورد اعتماد و مطمئن باشند تا به فرد آسیب نرسانند.
برادر خواننده سرشناس پاپ که خود یک تازه مسلمان شده است، همچنین گفت: «مایکل» کتاب‌های اسلامی زیادی را مطالعه کرده بود. بیشتر این کتاب‌ها از بحرین و عربستان سعودی به دست وی رسیده بود. او در زمینه مطالعه کتب اسلامی، خواننده خوب و ماهری بود
.
«جیرمن جکسون» افزود: به نظر من برادرم اگر به دین مبین اسلام می‌گروید، به این زودی‌ها از دنیا نمی‌رفت. دلایل زیادی برای این حرفم دارم که مهمترین آن پذیرفتن دین اسلامی بود زیرا اسلام دین بسیار واضحی است و به تمام پرسش‌های انسان پاسخ می‌دهد. مثلا تو کی هستی و اطرافیان تو در این دنیا چه کسانی هستند و غیره. پاسخ تمام این پرسش‌ها، انسان را به بهتر بودن تغییر می‌دهد.
«جیرمن» در پایان این گفتگو گفت: من خیلی با او حرف زدم تا اینکه او را قانع کردم که به بحرین برود تا در آنجا زندگیش تغییر کند و از مشکلاتی که مانند منجلاب بود، خارج شود. امیدوار بودم که او بتواند با زندگی در کشورهای عربی روز به روز بهتر شود اما متأسفانه با مشکلی که در آنجا به وجود آمد، ناگزیر به آمریکا بازگشت.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: shia-online.ir
 
مطالب جالب دیگر:
حرکت احمقانه دختر 28ساله آمریکایی برای جلب توجه!! (+عکس)
اتومبیلی که صاحبانش را می‌کشت حتی بازیگر هالیوودی را!! (+عکس)
عکس: وقتی که آرایش چهره زنان را دگرگون می‌کند!!
10مورد از گران‌ترین دوچرخه‌های دنیا! (+عکس)
زنی که رفت نهار بخورد و برگردد اما هرگز برنگشت! (+عکس)
شاهزاده و ازدواج با دختر فقیر!
چشم چرانی مردان ثابت شد! مردان در ملاقات با زنان به کجا توجه می‌کنند!!؟