شاهزاده «مریم آل خلیفه» در سن 18 سالگی با استفاده از گذرنامه و مدارک مورد نیاز جعلی و با پوشیدن یونیفرم...
 
داستان شاهزاده «مریم آل خلیفه» برای اولین بار حدود سه ماه پیش از طریق شبکه ماهواره ای MBC رسانه اي شد.
مجری این شبکه، شروع کرد به بیان داستانی عاطفی که در ابتدا برای همگان عجیب، باورنکردنی و خیالی به نظر می رسید که نقش اول این داستان شاهزاده ای بحرینی بود.
شاهزاده «مریم آل خلیفه» در سن 18 سالگی با استفاده از گذرنامه و مدارک مورد نیاز جعلی و با پوشیدن یونیفرم نیروهای مارینز ارتش ایالات متحده آمریکا، از منامه پایتخت بحرین فرار کرد و به ایالات شیکاگو در آمریکا رفت. وقتی به فرودگاه شیکاگو رسید، مأموران آن فرودگاه به جعلی بودن مدارک وی پی بردند همین امر موجب شد که شاهزاده خانم ناچارا هویت اصلی خود را برملا کند. فورا درخواست پناهندگی سیاسی کرد تا او را به بحرین برنگردانند.
 
 
ماجرا از این قرار بود که وی در بحرین با یکی از سربازان ارتش آمریکا به نام «گیسن جانسون» آشنا شده و سپس هر دو به یکدیگر علاقمند شدند و با توجه به اینکه این خانم شاهزاده می دانست خاندان پادشاهی وی به هیچ وجه به او اجازه ازدواج با یک سرباز آمریکایی را نخواهند داد، تصمیم به فرار گرفت و در نهایت موفق به چنین کاری شد.
شاهزاده «مریم آل خلیفه» پس از اینکه به همراه «گیسن جانسون» به طور قاچاقی به آمریکا گریخت، بلافاصله و طی مدت زمان کوتاهی در آنجا با وی ازدواج کرد. مراسم ازدواج آنها در شهر "لاس وگاس" برگزار شد.
پس از این حادثه دولت بحرین به آمریکا فشار آورد تا این شاهزاده را به کشور بازگردانند. دولت آمریکا نیز در ابتدا این مسأله را پذیرفت اما دادگاه هجرت در ایالت «سان دیاگو» درخواست شاهزاده «مریم آل خلیفه» برای صدور دستور پناهندگی سیاسی را بررسی کرد و حکم را به نفع وی صادر کرد. قاضی این دادگاه تشخیص داده بود که در صورت بازگرداندن این شاهزاده به بحرین، زندگی وی در خطر خواهد بود. سفارت بحرین در واشنگتن اعلام کرد که خاندان حاکم بر این کشور به شاهزاده «مریم» علاقه دارد و به هیچ وجه او را مورد آزار و اذیت قرار نخواهد داد، اما دادگاه این ادعا را رد کرد.
 
 
ناگفته نماند «گیسن جانسون» مدتی نیز در عراق حضور داشت. در دوران خدمتش در ارتش آمریکا در عراق، راننده کامیون های حمل مواد ساختمانی بود.
«گیسن جانسون» و شاهزاده «مریم» ابتدا در یکی از فروشگاه های بزرگ در منامه با یکدیگر آشنا شدند. کم کم آشنایی این دو بیشتر شده و به مرور زمان به یکدیگر علاقمند شدند. این سرباز آمریکایی نمی دانست که با یک شاهزاده آشنا شده است. مدتی نگذشت که فورا سازمان اطلاعات و امنیت بحرین از ماجرا با خبر شد. برخی ها معتقدند اگر «گیسن جانسون» یک جوان غیر آمریکایی یا عرب بود، بدون شک فورا بازداشت می شد و شاید هم او را به شدت مورد شکنجه قرار می دادند تا اینکه بمیرد. اما این سازمان امنیتی به بازداشت وی بسنده کرد. مدتی بعد شاهزاده مریم نقشه کشید و به همراه «گیسن جانسون» از بحرین فرار کردند. فرار این شاهزاده بحرینی، ضربه ای سنگین به پیکره خاندان حاکم بر بحرین وارد کرد.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnak.ir
 
مطالب جالب دیگر:
راه حل هندی‌ها برای حل معضل پیدا کردن جا برای مردگان! (+عکس)
اسامی مورد علاقه پسر و دختر تهرانی!؟
خواننده زن مشهوری که 10سال با پسر رئیس جمهور نامزد است اما ازدواج نمی‌کند!! (+عکس)
دانشجوی همجنس باز با انتشار مخفیانه‌ی فیلمش، خودکشی کرد! (+عکس)
علاقه مهناز افشار به طلا!! (+عکس)
حرکت احمقانه دختر 28ساله آمریکایی برای جلب توجه!! (+عکس)
بچه اسب آبی صورتی رنگ هم دیده شد!! (+عکس)