یک مجله آمریکایی که به طبقه‌بندی شخصیتهای معروف می‌پردازد در طبقه‌بندی جدیدی که انجام داده است نشان داد که میزان محبوبیت..
 
 
 

یک مجله آمریکایی که به طبقه‌بندی شخصیتهای معروف می‌پردازد در طبقه‌بندی جدیدی که انجام داده است نشان داد که میزان محبوبیت استیو جابز به دلیل عرضه "آی- فن" از بیل گیتس بیشتر شده است.
مجله عامه پسند "رادار" که به معرفی و طبقه‌بندی محبوبیت اشخاص معروف می‌پردازد در طبقه‌بندی جدید خود میزان محبوبیت بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت، سرگی برین و لری پیج بنیانگذاران گوگل، استیو جابز بنیانگذار اپل و رابرت مردوخ ارباب رسانه‌های آمریکا را مورد ارزیابی قرار داد.
این ارزیابیها چندان علمی نیست و براساس اخبار منتشر شده در روزنامه‌های الکترونیکی، وبلاگها، بخش خبری موتورهای جستجوی یاهو و گوگل و همچنین اخبار روزنامه‌های کاغذی درباره محبوبیت شخصیتهای مختلف انجام می‌شود.
براساس گزارش مجله fortune، در این طبقه‌بندی به دلیل اخباری که در روزهای گذشته در خصوص عرضه نسل سوم "آی- فن" از شرکت اپل منتشر شده است استیو جابز توانست گوی رقابت در میزان محبوبیت را از بیل گیتس برباید.
در حقیقت بیل گیتس از شخصیتهای نادر در دنیا است که از سالها قبل از محبوبیت بسیاری بالایی برخوردار است و بارها از سوی مجلات و طبقه‌بندیهای مختلف نه تنها به عنوان محبوب‌ترین شخصیت انفورماتیک بلکه به عنوان محبوب‌ترین شخصیت دنیا معرفی شده‌است.
در این طبقه‌بندی که براساس شاخصهای ماهانه انجام شد نشان می‌دهد که استیو جابز با 83 میلیون محبوبیت در رتبه اول ایستاد و بیل گیتس با 70 میلیون محبوبیت در جایگاه دوم قرار گرفت.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: جام‌جم ‌آنلاین