ویل عنوان کرد که با دوست بسیار صمیمی‌اش یعنی تام همیشه در تلاش هستند که یکدیگر را در سپری کردن زمانی بیشتر با هوادارانشان...


   
 
ویل اسمیت و تام کروز برای امضا دادن به هوادارانشان با هم به رقابت می‌پردازند.
ستاره فیلم "هانکوک" عنوان کرد که با دوست بسیار صمیمی‌اش یعنی تام همیشه در تلاش هستند که یکدیگر را در سپری کردن زمانی بیشتر با هوادارانشان در روی فرش قرمز شکست دهند تا ببینند کی می‌تواند زمان بیشتری در روی فرش با طرفدارانش بماند.
ویل گفت: "خیلی سخت است که بتوانی این پسر خوش تیپ را شکست دهی. که البته مشکل دیگری هم وجود دارد و آن این است که او در فرانسه به خاطر فیلم "ماموریت غیر ممکن" به مدت 2 ساعت و نیم روی فرش قرمز بود و حالا وقتی من به فرانسه بروم مردم به من خواهند گفت؛ می‌دونی که تام 2 ساعت و نیم اینجا بوده."
این بازیگر 39 ساله همچنین عنوان کرد که بازی در نقش بوکسور معروف جهان، محمد علی کلی در سال 2001 باعث افزایش اعتماد به نفس وی شده است.
ویل که به خاطر این نقش نامزد دریافت اسکار شده بود، گفت: "وقتی نقش محمد علی را بازی می‌کردم به این نتیجه رسیدم که او همیشه به خود می‌گوید من بهترین هستم، خوش تیپ‌ترین هستم و باهوش‌ترین تا خود او نیز این را باور کند."
وی ادامه داد: "او این را باور نمی‌کند اما وی در حقیقت با تبعیض نژادی مبارزه می‌کرد و در برابر درد طرد شدن عکس‌العمل نشان می‌داد. او خود گفته که طول کشید تا بتواند این مسائل را باور کند و من هم در صدد هستم تا این کار را انجام بدهم تا خود نیز به باور برسم."
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: ایراسان